آغاز طرح سلامت کارکنان اداری در شهرداری یاسوج

مدیراموراداری شهرداری یاسوج از آغاز طرح سلامت اداری کارکنان شاغل در مجموعه این نهاد مردمی خبر داد .
کد خبر: ۸۸۹۳۴۵۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
غلامحسین عبدی پورروز شنبه درآیین آغازین طرح سلامت اداری کارکنان شهرداری یاسوج افزود : در اجرای این طرح برفعالیت کارکنان شهرداری در بخش های اداری و کارگری نظارت می شود .

وی اظهار داشت: اعمال و رفتار خلاف شئون اداری یا شغلی ، تبعیض یا اعمال غرض در اجرای قوانین و مقررات نسبت به اشخاص ،ترک خدمت ، تکرار در تاخیر ورود به محل خدمت ، تکرار خروج از محل کار بدون کسب مجوز ، تسامح در حفظ اموال و اسناد ،کم کاری ، سهل انگاری و اهمال در انجام وظایف محوله از جمله تخلفاتی است که در طرح سلامت اداری دنبال می شود .

 مدیرامور اداری شهرداری یاسوج افزود: در طرح سلامت کارکنان شهرداری یاسوج ، رفتارسازمانی ، حفاظت و حراست از منابع سازمانی پیگیری می شود.

عبدی پور افزود: تعطیلی در خدمت در اوقات مقرر اداری ، اختفاء ، حمل و توزیع مواد مخدر ، اعتیاد به مواد مخدر و  غیبت غیرموجه به طورمتناوب از موارد دیگری است که در طرح سلامت اداری گنجانده شده است .

مدیرامور اداری شهرداری یاسوج گفت : در طرح سلامت اداری کارکنان عملکرد مدیران ، کارشناسان ، کارکنان شهرداری مورد ارزیابی قرار می گیرد وپرداخت حقوق و مزایا ، پاداش واضافه کاری منوط به ارزیابی مثبت فعالیت آنان می باشد .

وی تاکید کرد : برای خدمات رسانی نیاز به نظم و انضباط اداری است تا شهروندان به خوبی از خدمات شهرداری بهره مند شوند .

عبدی پور با اشاره به اینکه رضایت کارکنان یکی از اصول ترین اهداف مدیریت است گفت : ایجاد محیط آرام و دفع ناهنجاری های محیطی باعث افزایش کیفیت و خدمات رسانی خواهد شد و نتیجه این اقدام باعث افزایش رضایتمندی شهروندان می شود .
ارسال نظرات