امام جمعه شهر یاسوج ؛

اقتصاد مقاومتی پادزهر تحریم های آمریکا

امام جمعه یاسوج گفت: اقتصاد مقاومتی پادزهری مهم در مقابل تحریم های آمریکا و غرب است.
کد خبر: ۸۸۹۳۳۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پادزهری مهم در مقابل تحریم های آمریکا و غرب است گفت: ایران کشوری بزرگ دارای جوانان مستعد، منابع غنی و دانشمندان بزرگ و منابع خدادادی عظیم است که به گفته رهبر انقلاب اسلامی اگر بر داشته های و توانمندی های خود اتکا کنیم هیچ مشکلی در برای تحریم ها و دسیسه های دشمنان نخواهیم داشت.
خطیب جمعه یاسوج به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران پیش از انقلاب جولانگاه و جزیره امنی برای آمریکا بود به طوری که 50 هزار مستشار نظامی با حقوق و مزایای کلان در ایران مستقر بودند.
وی ادامه داد:با پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادگی مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل و وحدت و همبستگی هیمنه آمریکای قدرتمند آن زمان را در هم شکست و برای همیشه دست  استعمار از این کشور قطع شد به همین دلیل آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی و انقلاب متوسل به هر دسیسه ای می شود که تاکنون ناکام بوده است.
امام جمعه یاسوج به دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این نشست فرماندهان سپاه ضمن تبریک انتخاب مجدد اقای روحانی برای تقویت بنیه دفاعی کشور یعنی همان موضوعی که خواب آمریکا را آشفته کرده است برای همکاری با دولت اعلام آمادگی کردند.
حسینی 5 مرداد 58 را سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی و آن را یکی از دستاوردهای امام راحل دانست و افزود: نماز جمعه میعادگاه ایمان، بصیرت، اخلاق و سنگر مستحکمی برای حمایت و دفاع از اسلام ، قرآن و ارزشهای انقلاب است که منافقان و دشمنان داخلی و خارجی سعی در تضعیف این سنگر دارند اما به لطف خداوند و اتحاد مردم هم اکنون 900 میعاد گاه نماز جمعه در سراسر کشور با قدرت در راستای اهداف نظام و انقلاب همانند کوهی استوار در برابر آنان ایستاده اند.  
امام جمعه شهر یاسوج عربستان و همقطاران آل سعود را جیره خواران آمریکا در منطقه دانست و گفت: این کشورها با دادن باج به آمریکا به دنبال نزدیکی به سیاستمدار فاسدی همانند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در منطقه هستند که با اتمام تاریخ مصرف آمریکا انها را دور خواهد انداخت.
ارسال نظرات