یادداشت/ داوود گودرزی

شروع خوب برای فصل تازه‌ای از مواجهه با دشمن

مواضع مسئولین در برابر تحریم‌ها باید محکم‌تر از گذشته بیان شود و در صورتی موثر واقع خواهد شد که اقدام عملی به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،داوود گودرزی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: مواضع مسئولین در برابر تحریم‌ها حتما باید محکم‌تر از گذشته بیان شود در صورتی موثر واقع خواهد شد که اقدام عملی به دنبال داشته باشد و همه به این گزاره ایمان بیاوریم که با اتکا به ظرفیت‌های داخل می‌توان به دشمن گفت: به درک که تحریم کردی.

 متن این یادداشت به شرح زیر است:

« سخنان اخیر آقای روحانی و سایر مسئولین در برابر تحریم‌های جدید آمریکا می‌تواند شروع خوب برای فصل تازه‌ای از مواجهه با دشمن باشد به شرط آنکه به همین مقدار الفاظ و جملات خوب اکتفا نشود. دشمن با محاسبات غلطی که از ملت ایران پیدا کرده است به دنبال افزایش فشار اقتصادی است تا از قبل آن مردم و مسئولین را در برابر خواسته‌های خود به کرنش وادار کند.

طبیعی است که در این شرایط نفوذ فرهنگی و نفوذ در باورها و عقاید و سبک زندگی مردم با سرعت بیشتر انجام می‌شود تا ظواهر و گفتمان جامعه ایران هرچه زود تر انقلابی زدائی شود و زمینه پذیرش این خواسته‌های نابحق فراهم تر شود.

برای مواجهه با این سناریو دشمن، گام اول وحدت و انسجام مسئولین است و گام دوم اقدامات سلبی و ایجابی برای استفاده از فرصت‌های بی شمار داخلی و منطقه‌ای و مقابله با تهدیدات است.

ابتدائی‌ترین کار در این مرحله تلاش برای تحقق شعار سال یعنی تولید و اشتغال است‌‌. ظرفیت‌های فراوان بلا استفاده کشور با قاعده گذاری‌ها و سیاست گذاری‌های درست و مدیریت صحیح منابع مالی و نیروی انسانی جوان و خلاق ایرانی حتما جوابگوی نیازهای مختلف ملت ایران است‌.

لذا مواضع مسئولین که حتما باید محکم‌تر از گذشته بیان شود در صورتی موثر واقع خواهد شد که اقدام عملی به دنبال داشته باشد و همه به این گزاره ایمان بیاوریم که با اتکا به ظرفیت‌های داخل می‌توان به دشمن گفت: به درک که تحریم کردی.»

ارسال نظرات