مسئول بسیج اساتید گلستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ظرفیت ویژه بسیج برای مقابله با آسیب های اجتماعی

عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان گفت: بسیج در همه اقشار می تواند نقش و جایگاه بسیار ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۹۱۹۵۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

علی اصغر نصرالله نژاد مسئول بسیج اساتید گلستان و عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با نقش بسیج در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی اظهار داشت: مقام معظم رهبری حساسیت و تاکید ویژه ای بر آسیب های اجتماعی و رفع آن توسط مسئولان دارند که باید به آن پرداخت.

وی با بیان این مطلب افزود: بسیج اساتید در این رابطه تلاش های بسیار زیادی کرده و جلساتی را راجع به آسیب های اجتماعی و جنگ نرم به صورت استانی و کشوری برگزار می کند.

مسئول بسیج اساتید گلستان خاطر نشان کرد: متاسفانه در بسیاری از دانشگاه ها به دغدغه های مقام معظم رهبری در این حوزه توجه نمی شود لذا انتظار جامعه دانشگاهی این است که مسئولان همانطور که برای آموزش و پژوهش دانشجویان وقت صرف می کنند نگاه ویژه ای هم به مسائل اجتماعی و آسیب ها و معضلات جامعه و فرهنگ داشته باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گرگان با اشاره به نقش بسیج در این رابطه بیان داشت: بسیج در همه اقشار می تواند نقش و جایگاه بسیار ویژه ای در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد. وقتی مقام معظم رهبری بر موضوعی تاکید می کنند یعنی ما نباید منتظر یکدیگر باشیم بلکه باید در حد توان خودمان کار کرده و از ظرفیت های بسیج در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.


ارسال نظرات