خبرهای داغ:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی:

هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای نوآورانه و دانش‌بنیان ارزش افزوده، سودآوری و امکان صادرات به مراتب بیشتری نسبت به دیگر واحدها دارند و هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان شود.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۶۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی در حاشیه بازدید از چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان استان، اظهار کرد: سرمایه و ارزش افزوده عنصر خاصی نیست که متعلق به منطقه خاصی باشد؛ بلکه همت، ابتکار و خلاقیت واحدهای تولیدی است که تعیین کننده میزان جذب سرمایه و ایجاد ارزش افزوده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم موانع سیستمی رونق و توسعه تولید را از بین ببریم، افزود: آینده از آن شرکت‌های دانش‌بنیان است و تنها زمانی می‌توانیم در مسیر نوآوری و توسعه قرار بگیریم که فعالیت واحدهای تولیدی ما دانش‌بنیان باشد.

بهبودی در ادامه با اشاره به روند تکمیل شهرک صنعتی سهند آذران و فعالیت‌های رو به رشد و امیدوارکننده انجمن برق و الکترونیک استان در این شهرک، اذعان داشت: در این تشکل علاوه بر دیگر مزیت‌ها، همگرایی و تعامل مناسبی بین اعضا وجود دارد و می‌تواند الگوی سایر تشکل‌های صنعتی و صنفی باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: زیرساخت‌های شهرک صنعتی برق و الکترونیک مثل آب‌، برق، گاز و ... با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تقریبا به طور کامل فراهم شده و این شهرک در آینده می‌تواند فرصت‌های مطلوبی نصیب استان کند؛ امیدواریم تجربه مدیریت نوین این شهرک به سایر شهرک‌های صنعتی انتقال یابد.

سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در حاشیه این بازدیدها به خبرنگاران گفت: صنایع های‌تک از تجربه افراد متخصص، تحصیلکرده و صاحب فکر بهره می‌برند و قابل مقایسه با سایر صنایع نیستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها