گردشگری هدفمند موجب رونق اشتغال می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با گردشگری هدفمند می توان اشتغال و ثروت تولید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۱۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیت الله سید پمحمد حسینی شاهرودی، ادر جلسه شورای اداری کردستان که با حضور احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، گفت: کردستان در زمینه گردشگری می تواند فرصت های خوبی داشته باشد که باید از آنها برای توسعه گردشگری استان استفاده شود.
 

وي با اشاره به فرهنگی نامیدن استان کردستان توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: در این استان جاذبه های طبیعی ارزشمندی وجود دارد که در کنار آنها صنایع دستی زیبا و جذابی هم وجود دارد که می تواند به شناساندن و معرفی استان کمک کند.
 
 
نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: گردشگری چنان که در قرآن کریم هم بر آن تاکید شده است، باید هدفمند باشد تا بتواند اشتغال و ثروت ایجاد کند و از این طریق تبادل فرهنگی صورت گیرد.
 

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه گردشگری، تصریح کرد: انسان با گردشگری چیزهای بسیاری یاد می گیرد و به عظمت خلقت و ارزش آفریده های خداوند پی می برد و اینها می تواند ابزار رشد انسان شود.
 

آیت الله شاهرودی به آیات قرآن در خصوص گردشگری اشاره و بیان کرد: گردشگری جنبه عبرت آموزی و دستگیری از گذشتگان را نیز در بر می گیرد تا بتوانند آنها را به آیندگان انتقال دهند و از آنها درس بگیرند.
 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اخذ تصمیمات لازم در زمینه های توسعه گردشگری و صنایع دستی در کردستان، گفت: ابتدا باید تصمیمات خوبی گرفته شود و سپس اقدام به جذب سرمایه گذار شود.
 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که سفر رییس سازمان میراث فرهنگی به کردستان بتواند موجب اتخاذ تصمیمات مهمی در استان شود و بر توسعه آن تاثیرگذار باشد.
 
انتهای پیام/7727

ارسال نظرات