عضو مجمع اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام :

تربیت صحیح دختران تضمین موفقیت جامعه آینده است

عضو مجمع اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام گفت: روز ملی دختران فرصتی جدید برای بررسی جایگاه و امکانات دختران جامعه است، دخترانی که مادران فردا هستند و تربیت صحیح آنها تضمین موفقیت جامعه آینده است.
کد خبر: ۸۸۹۱۸۰۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) به همت بسیج جامعه زنان بیجار همایش بزرگ گوهر علم و عفاف  برگزار شد.

 

غزاله مرادی عضو مجمع تقریب مذاهب در این مراسم با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) گفت: شخصیت برحسته آن بانوی همام الگوی گوهر علم و عفاف در دین مبین اسلام است.

 

وی افزود:روز دختران فرصت مناسبی برای گردآمدن حول شخصیت گرانقدر حضرت معصومه (س) به عنوان اسوه کامل اخلاق و اخلاص است.

 

مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی دختران را حفظ عفت و پاکدامنی دانست و خاطرنشان کرد: این ویژگی در لحظه به لحظه زندگی معصومین مشاهده می‌شود و باید مورد توجه ویژه ما قرار گیرد

مرادی با تاکید بر اینکه دختران نیمی از جامعه ما را تشکیل می دهند ، گفت: مهمترین هدف استکبار ضربه زدن به اصل اسلام و انقلاب از طریق وارد کردن هجمه به دختران است.

 

عضو مجمع اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام تصریح کرد: استکبار جهانی در اتاق های فکر خود به این نتیجه رسیدن با نشانه گرفتن عفت و پاکدامنی بانوان جامعه اسلامی می توانند ضربه اصلی خود را به انقلاب وارد نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه خانواده ها در برابر تربیت دختران وظیفه سنگینی دارند ، خاطر نشان کرد: روز ملی دختران فرصتی جدید برای بررسی جایگاه و امکانات دختران جامعه است، دخترانی که مادران فردا هستند و تربیت صحیح آنها تضمین موفقیت جامعه آینده است.

 

مرادی در ادامه با بیان این مطلب که سلاح دشمنان در جنگ نرم رسانه است ، افزود: مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای، هدف قرار دادن خانواده ها و گرفتن حیا و عفت از دختران و مادران است.

 

عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمنان ما از سال های قبل با هزینه های کلان در صدد گرفتن روحیه اعتقاد، خودباوری و عفت و حجاب بانوان جامعه ما هستند.

 

وی تصریح کرد: هر چند بانوان نیمی از جمعیت جامعه ما هستند اما به لحاظ تاثیر گذاری و اقتدار می توانند زیر بنای کل جامعه باشند.

 

عضو مجمع اتحادیه زنان مسلمان جهان اسلام در پایان بر گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بعنوان عبادت اجتماعی تاکید کرد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات