مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

مازندران برای دست یابی به رتبه های برتر در جشنواره ملی فانوس نیازمند عزم جدی است

مازندران هم در جشنواره ملی فانوس رتبه آورد و استان‌های اراک، همدان، اردبیل درخشیدند اما به حرکت اساسی در این حوزه نیازمندیم.
کد خبر: ۸۸۹۱۴۸۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله ملکی در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی با محوریت هم‌اندیشی مربوط به برنامه‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس سال ۹۶،حضور دستگاه‌ها و مشارکت در حوزه دفاع‌مقدس را از اهداف برگزاری جلسه بیان و اظهار کرد: 75 کتاب از سال 93 تا 95 در این حوزه به چاپ و نشر رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال 30 کتاب در دست چاپ داریم، افزود: در حوزه فیلم هم فیلم دفاع مقدس از دریچه شهید طوسی مورد بررسی و ساخت قرار می‌گیرد که بودجه ساخت آن از تهران و بخش استان تامین می‌شود.


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  به ضرورت همکاری دستگاه در چاپ و ساخت فیلم در ارتباط با حوزه دفاع‌مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: جشنواره فانوس با محوریت فیلم، مستند، نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی در راستای نشر آثار دفاع‌مقدس برگزار شده است.

این مسؤول به حضور شرکت کننده‌ها از سراسر کشور در این جشنواره اشاره کرد و گفت: مازندران هم در این جشنواره رتبه آورد و استان‌های اراک، همدان، اردبیل درخشیدند اما به حرکت اساسی در این حوزه نیازمندیم.

ملکی بیان کرد: همه ادارات طبق مصوبات در راستای چاپ و نشر و ساخت فیلم دفاع‌مقدس به همکاری و پرداخت از محل بودجه فرهنگی مکلف شده‌اند که مصوبات نیاز به اجرایی‌ شدن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها