سرمربی حلقه های صالحین حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در نشست مربیان:

دعوت از افراد اسوه اخلاق در حلقه های صالحین

"حاجی نقدی" در نشست مربیان حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد ضمن تاکید بر استفاده و دعوت از افراد اسوه اخلاق در حلقه های صالحین،برتفهیم چیزهای اصیل و روشنگری در زمینه فضاهای مجازی و روابط دختران و پسران توصیه نمود.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۱۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سرمربی با مربی حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار گردید.

"خدابنده" مربی حلقه های صالحین در این نشست ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نادرست حجاب در جامعه به حجاب و آرایش نامناسب برخی از داورهای مسابقات قرآنی اشاره نمود و اظهار داشت:ما همیشه دراکثریت چیزها خواستار بهترینها هستیم در حالی که در زمینه حجاب و عفاف به حداقل حجاب کفایت می نماییم .

وی در تشریح اهمیت بحث حجاب و عفاف در خانواده پیام پوشش های نامناسب جامعه را دعوت افراد هوسران و سودجو به سمت خود عنوان نمود و بر رعایت حجاب کارمندان دولتی و گزینش افراد تاکید نمود.

"خلفی زاده " از دیگر مربیان حاضر در جلسهبا تصریحروش رقیب هراسی و ایجاد رعب از جنگ در انتخابات انگلیس و دیگر کشورهای غربی،درباره قرارداد برجام اذعان داشت: در کشورهای دیگر کارشناسان بسیاری بعد از تحقیقات بسیار و مشورت کردن با یکدیگر درباره مسائل مهم کشور خود تصمیم می گیرنددر حالی که در کشور ما برجام در مدت زمان بسیار کوتاهی امضاء گردید.

وی استفاده از نیروهای جوان و پرانرژی به عنوان فرمانده و کادر پایگاهها و داشتن هیئت امنای خوب مساجد و ارتباط مفید و سازنده با آنها را از شرایط انجام یک کار تربیتی مناسب و خوب برشمرد.

"بشیری" از دیگر مربیان حلقه های صالحین نیزبا توجه به مشکلات و معضلات امروز جامعه و آسیب پذیر بودن قشر نوجوان جامعه مخصوصا در مبحث فضای مجازی و ارتباطات دختران و پسران ،احیای طرح کوثر در مدارس بهویژه در مقطع راهنمایی با توجه به فطرت پاک دانش آموزان را خواستار شد.

"حاجی نقدی" سرمربی حلقه های صالحین حوزه در تشریح نقطه نظرات بیان شده، ضمن تاکید برفراگیری علم در سه زمینه احکام،اعتقاداتو مسائل اخلاقی بر بیان مسائل اعتقادی مثل محبت به اهل بیت،خودشناسی و بیان زندگی اطهارو مسائل احکام در حلقه های صالحین سفارش نمود.

وی علت موفقیت افرادی مثل شهید احمدی روشن و صیاد شیرزازی را ارتباط با علمایی چون آیت الله خوش وقت و بهاءالدینی عنوان نمود و ضمن تاکید بر بیان شیوه های زندگی علما و بزرگان وآشنایی جوانان و نوجوانان حلقه های صالحین با آنها و ارجاع دان متربیان به علما به منظور بهره برداری از بارعلمی و معرفت آنها به معرفی و بیان مطالب کتابهای آذر یزدی در حلقه های صالحین توصیه کرد.

وی با تاکید بر تفهیم چیزهای اصیل و روشنگری در زمینه فضاهای مجازی و روابط دختران و پسران به نوجوانان و جوانان و استفاده و دعوت از افراد شاخص و اسوه اخلاق در حلقه های صالحین افزود: ما باید به جایی اینکه بر موضوع سیاست کار کنیم، بر شناسایی اسلام به افراد تلاش نماییم.

ارسال نظرات