خبرهای داغ:
دکتر قاضی زاده هاشمی:

اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد

وزیر بهداشت تاکید کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیازمند همیاری و همدلی مردم و مسوولان است ، اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۷۳۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی  که برای افتتاح مرکز تصویر برداری به گرمسارسفرکرده بود گفت: یکی از اولویت های دولت دوازدهم ادامه طرح تحول سلامت خواهد بود.

دکتر قاضی زاده هاشمی به وعده رییس جمهوری مبنی بر تداوم طرح تحول سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد:‌تحقق برنامه های طرح تحول سلامت در کشور با کمک مسوولان ، نخبگان و استادان دانشگاه های علوم پزشکی کشور شدنی است.

قاضی زاده هاشمی اظهارداشت: برای افزایش سطح رفاه در جامعه نیازمند کمک همه قوای کشور هستیم ، بنابر این نباید در زمین دشمن بازی کنیم.

وی ادامه داد:‌ اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم نیازمند همیاری و همدلی مردم و مسوولان است ، اقتصاد مقاومتی با کارشکنی محقق نخواهد شد.

همچنین وی بیان داشت:از افتتاح 6 طرح درمانی و بهداشتی با هزینه 30 میلیارد تومان به استان سمنان سفر کرده بود.

وی رفع مشکلات معیشت مردم را اولویت اصلی همه مسوولان خواند و گفت: رفع مشکلاتی که مردم با آن ها دست و پنجه نرم می کنند ، به جناح خاصی تعلق ندارد، بنابر این همه باید در این راه تلاش کنند.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از مصادیق انقلابی گری در شرایط کنونی رفع مشکلات مردم و گام برداشتن برای کاهش آن هاست.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی به خاطر داشتن استادان فرهیخته قادر است با دانشگاه های معتبر بین المللی رقابت کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در سال های آینده تلاش خواهد شد، زیرساخت های بهداشتی روستاهای زیرپوشش این دانشگاه افزایش یابد تا مردم خدمات دولت دوازدهم را بهتر لمس کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار