مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان:

درخشش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری زنجان درپانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی

مربیان و اعضای کانون استان زنجان در پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) شرکت کردند و با خلق آثار بدیع و خلاقانه،جزوبرترین ها برگزیدهو شایستهتقدیردر بین شرکت کنندگان درسطح کشور قرارگرفتند.
کد خبر: ۸۸۹۰۳۳۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از درخشش مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان خبر داد و گفت: این اتفاق برای سومین سال متوالی در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اتفاق افتاد.

محمد نقی صالحی افزود: مربیان و اعضای کانون استان زنجان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودک و نوجوان در پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در رشته‌های مختلف از جمله کاردستی، کتاب سازی، نشریه نگاری، شعرسرایی، پویا نمایی، سرود و داستان نویسی شرکت کردند و با خلق آثار بدیع و خلاقانه،جزوبرترین ها ((برگزیدهو شایستهتقدیر)) در بین شرکت کنندگان درسطح کشور قرارگرفتند.

وی به تعداد برگزیدگان و شایسته تقدیر استان اشاره کرد و اظهار داشت: از استان زنجان تعداد 83 نفر از اعضا و مربیان کانون پرورش فکری عنوان کسب کردند که 38 نفر برگزیده و 45 نفر شایسته تقدیر جشنواره رضوی هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: دربین برگزیدگان جشنواره رضوی تعداد 7 نفر دختر و تعداد 23 نفر پسر و تعداد 8 نفر از مربیان قراردارند و در بین شایسته تقدیر تعداد 37 نفر دختر و تعداد 8 نفر مربی هستند که در مجموع مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان زنجان 11 اثر برگزیده و7 اثر شایسته تقدیر را به خود اختصاص داد.

صالحی افزود: محورهای موضوعی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، امام رضا (ع) و حکمت، متانت و سخاوت آن امام همام و معارف اسلامی بود که با هدف توسعه مفاهیم و معارف دینی و ترویج فرهنگ و اخلاق رضوی هر ساله به صورت بین المللی بین کودکان و نوجوانان در تهران برگزار می شود که آثار مختلفی در بخش‌‌های فرهنگی, هنری و ادبی از کل ایران و کشورهای مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال می شود.

ارسال نظرات