خبرهای داغ:
توسط مرکز رشد واحد های فناور شاهوار

برگزاری کارگاه نحوه تاسیس شرکت های ایده محور و دانش بنیان در شاهرود

کارگاه نحوه تاسیس شرکت های ایده محور و دانش بنیان توسط مرکز رشد واحد های فناور شاهوار با همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۸۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کارگاه نحوه تاسیس شرکت های ایده محور و دانش بنیان توسط مرکز رشد واحد های فناور شاهوار و با همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان در جمع کارشناسان، اعضای هیات علمی، نمایندگان خانه کشاورز و کشاورزان پیشرو در محل سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان(شاهرود) برگزار شد.

در این کارگاه مهندس امینیان کارشناس مرکز رشد پارک علم و فناوری استان سمنان سخنرانی نمودند. ایشان ابتدا به تاریخچه احداث پارک علم و فناوری استان سمنان اشاره کردند و سپس به شاخصه های پذیرش واحدها و هسته‌های فناوری در مرکز رشد، معیارهای ارزیابی واحد فناوری (وضعیت واحد فناوری از لحاظ حقوقی، بررسی ایده محوری بررسی شناخت گروه از ایده محوری آشنایی گروه با فضای کلی اقتصادی حاکم بر ایده محوری گروه متقاضی)، معیارهای ارزیابی هسته‌های فناوری(توانمندی اعضاء به خصوص مسئول هسته از نظر تخصص، سوابق علمی، پژوهشی و تناسب این سوابق با زمینه کاری مطرح ‌شده توانمندی و میزان هماهنگی اعضاء هسته جهت تبدیل زمینه کاری به ایده محوری،برنامه اجرایی زمان ‌بندی شده مناسب و متناسب در مرکز قابل انجام بودن از لحاظ زمانی) پرداختند.

در پایان نیز در مورد نوع حمایت‌ها و اعتبارات درخواستی  واحدها و هسته‌های فناوری متقاضی استقرار در مرکز رشد، میزان تسهیلات و نحوه دریافت تسهیلات توضیحاتی ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار