کمک به مادر بی سرپرست، هدف گروه جهادی شد

گروه جهادی بسیج سپاه ناحیه ماهنشان این بار برای کمک به جمع آوری علوفه ها در مزارع برای دام در فصول مختلف سال، برای استعانت زن بی سرپرست در روستای میراخور شتافتند.
کد خبر: ۸۸۹۰۰۳۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همدلی و همزبانی در هنگام سختی های زندگی دیگران باعث خشنودی خداوند و حاکم شدن شور و نشاط در زندگی می شود.

دو احساس به انسان تحرک و انگیزه می بخشد: لذت و درد، در واقع انسان یا کاری را انجام می دهد چون لذت بردن را دوست دارد و یا انجام نمی دهد چون می خواهد از درد کشیدن بپرهیزد.

این یعنی چه؟ یعنی این که اگر انسان گمان برد که کمک کردن به دیگران با درد کشیدن در ارتباط است و باعث ضعف و خواری و فروتنی او در برابر دیگران می گردد پس هیچ ایده ای برای کمک کردن به دیگران را نخواهد پذیرفت.انسان باید به این بیندیشد که کمک کردن به دیگران با لذت بردن در ارتباط است و ایمان بیاورد که با کمک کردن به دیگران می تواند به خواسته اش برسد و با گام برداشتن در این راه می تواند تاثیر بزرگی در خود به وجود آورد.

گروه جهادی بسیج سازندگی که در حوزه های مقاومت بسیج تشکیل می شود این احساس لذت بردن در کمک به دیگران را خوب می فهمند، و برای لذت بردن از این احساس این بار در گرمای تابستان در خط مقدمی قرار گرفتند و مسیری را انتخاب کردند که کمک به زن بی سرپرست در روستای محروم هدف آتش به اختیار شان شد.

گروه جهادی متشکل از بسیجیان و افراد نخبه و یا کار بلد هستند که قید استراحت و … را در زمان اوقات فراغت و فصل تابستان می‌زنند و با اعزام به نقاط محروم شهرستان ماهنشان تا با خدمت بی منت خویش علاوه بر کسب ثواب اخروی، بتوانند با رفع محرومیت از مناطق روستایی، خرسندی مردم که برایشان با ارزش‌تر از خیلی‌ مادیات است، را نظاره‌گر باشند.

این بسیجیان اردوهی جهادی خودرا به یاری بانو و مادری شتافتند که سرپرست خود را سالهاست از دست داده و توان برداشت محصول زراعی و علوفه برای دام های خود را نداشت، آنها دلی را شاد کردند که سالها رنج کار و تلاش را به تنهای به دوش می کشید و انجام کار سخت کمر اور ا خم کرده بود.

بسیجیان سازندگی در قالب اردوهای جهادی سپاه ناحیه ماهنشان، یک روزه ضمن کمک به چیدن علوفه و برداشت محصولات زراعی بانوی بی سرپرست حلقه های صالحین خود را با مدیریت روحانی مستقر در همین مزرعه برگزار و با هم عهد و پیمان بستند در راه اعتلای کمک به همدیگر همیشه کوشا و فعال باشند.

ارسال نظرات