خبرهای داغ:
در حاشیه هفتمین روز از جشنواره تابستانی تبریز مطرح شد؛

نمود خلاهای آموزش فرهنگی در افزایش طلاق عاطفی

کارشناس مسائل خانواده سپاه آذربایجان شرقی و پلیس امنیت اخلاقی در هفتمین روز از جشنواره تابستانی در میان مردم منطقه اندیشه یکی از نمود های بارز خلاهای آموزش فرهنگی را در افزایش طلاق عاطفی در جامعه کنونی و بیش از همه در میان جوانان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۹۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فاطمه زمانی  با اشاره به رواج برنامه های فارسی زبان در کانال های ماهواره ای گفت: 164 برنامه به زبان فارسی توسط صهیونیست ها تولید و مدیریت می شود که هدفی جز تهاجم فرهنگی و نفوذ در لایه های مختلف فکری، اعتقادی و فرهنگی جوانان ندارند.
وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از برنامه و فیلم های شبکه های ماهواره ای ترویج دهنده مسائل فرهنگی و اخلاقی ای بوده که مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی است که جوانان بدون توجه به لایه های مخفی این مسائل با گذر زمان و بطور ناخودآگاه تحت تاثیر افکار صهیونیستی قرار می گیرند که ثمره آن افزایش طلاق عاطفی در میان جوانان در جامعه امروزی شده است.
کارشناس پلیس امنیت اخلاقی اظهار داشت: کشورهای غربی با ابزارهای مختلف جنگ نرم را با اهداف حیا زدایی از بانوان، غیرت زدایی از مردان، دین زدایی و زمینه سازی طلاق عاطفی در میان نسل جوان راه اندازی می کنند.
وی همچنین وجود امنیت شهر و کشور را در میان دیگر کشورهای همسایه ستودنی دانست و گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با برگزاری برنامه های مفرح و آموزشی فضای بسیار مناسبی را برای نشاط اجتماعی فراهم کرده است و این درحالیست که سطح امنیت در شهرهایمان تاحدی است که همه شهروندان تا پاسی از شب برای حضور در چنین مراسمی در خیابان هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها