خبرهای داغ:
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

فروش یک میلیارد تومان صنایع‌دستی در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تبریز/ بازدید روزانه 15هزار نفر

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از فروش یک میلیارد تومان صنایع‌دستی در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌ستی تبریز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرشاد به‌آفرین با اشاره به نمایشگاه ملی صنایع‌دستی استان که از 20 تا 24 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه با فروش  909 میلیون و 512 هزار و پانصد تومان، رکورد چشمگیری از خود بر جای گذاشت.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی افزود: از این میزان 594 میلیون و 524 هزار و500  تومان جمع کل فروش نمایشگاه و 314 میلیون و 640 هزار تومان در قالب سفارش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه برنامه‌ریزی‌هایی در مسیر رشد فروش صنایع‌دستی در نمایشگاه صورت گرفت و آمار فروش جمع‌بندی شده، نشان از فروش نزدیک به یک میلیارد تومانی، تولیدات صنایع‌دستی استان و دیگر استان‌های کشور دارد که موجبات رضایت هنرمندان حاضر در نمایشگاه را فراهم کرده است.

به‌آفرین ضمن اظهار خرسندی از استقبال پرشور مردم گفت: طی روزهای نمایشگاه، شمار بسیاری از مردم استان و نیز گردشگران داخلی و خارجی از غرفه‌ها بازدید کردند که بسیار دلگرم کننده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه باعث تعامل بین صنعتگران و رقابت بین آنها می‌شود، افزود: شرکت در نمایشگاه باعث از بین رفتن واسطه‌ها شده و صنعتگران می‌توانند به صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود بپردازند.

بازدید روزانه 15 هزار نفر از هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تبریز

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 15 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، گفت: این نمایشگاه با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان همراه شد.

به آفرین گفت: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تبریز میزبان هنرمندان چیره‌دست 29 استان کشور پهناورمان بود و در این نمایشگاه پنج غرفه برتر در بخش‌های غرفه‌آرایی، فروش، محتوا، حجم فروش و غرفه ویژه انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها