شهیدان به ایران اسلامی عزت و اقتدار بخشیدند

جانشین سپاه بانه با اشاره به عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی گفت: شهیدان به ایران اسلامی اقتدار و عزت بخشیدند و دستاوردهای مختلف ایران در عرصه های مختلف مرهون خون شهیدان است.
کد خبر: ۸۸۸۹۲۶۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ احمد فرجی جانشین سپاه بانه پیش از ظهر امروز در یادواره آبروی محله شهید طاهر درویشی که با حضور امام جمعه آرمرده؛ جمعی از اهالی این شهر و خانواده معظم شهید مذکور در کوخ حاج صالح درویشی مقابل خانه پدری شهید برگزار شد؛ گفت: ایران اسلامی امنیت؛ عزت و اقتدار امروز خود را مرهون خون پاک شهیدانی است که در راه دفاع از دین و تمامیت ارضی این کشور نثار کردند.
 

وی افزود: امروز کشور به برکت خون شهیدان از امنیت و اقتدار کامل برخوردار است بطوریکه این اقتدار در سطح بین الملل نیز مطرح است بطوریکه همگان به این واقعیت مهم صراحتا اذعان می کنند.

 

  جانشین سپاه بانه؛ حفظ و تداوم راه شهیدان را وظیفه همه آحاد جامعه بویژه مسئولین دانست و خاطرنشان کرد؛ نباید بگذاریم که راه و آرمان شهیدان در گذر زمان و پیخ و خم مشکلات دنیوی به فراموشی سپرده شود.

 

سرهنگ فرجی، با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست و از همین رو بایستی با برگزاری یادواره های مختلف شهداء فرهنگ ایثار و شهادت را در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان ترویج داد.

 

وی با بیان اینکه همه مردم در پیروزی؛ حفظ و تداوم این انقلاب در طول ۳۷ سال گذشته نقش داشتند گفت: این موضوع حاکی از وحدت و یکپارچکی مردم ایران است که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران است.

 

جانشین سپاه بانه گفت: اگر نگاهی به شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن داشته باشیم خواهیم دید که از هر قشری از کشاورز؛بازاری، فرهنگی گرفته تا پزشک از جای جای ایران اسلامی در راه دفاع از دین و کشور خود جان شان را تقدیم نظام کردند که این مسئاله ناشی از مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به انواع توطئه های دشمنان در چند دهه گذشته یادآور شد؛ دشمن در طول انقلاب بیش از 58 مورد تهدید و توطئه های مختلف بر علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران پیش بینی و اجرا کرده است که خوشبختانه هر بار نیز این توطئه ها با بصیرت و حفظ وحدت و یکپاچگی مردم ا یکی پس از دیگری خنثی شده است.

 

سرهنگ فرجی خاطرنشان کرد؛ امروز نیز دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره به جنگ با ملت ایران آمده و میخواهد با هدف قرار دادن عقاید و باورهای مذهبی جنگ عقیده ای را در بین مذاهب و  قومیت های مختلف ایران ترویج دهد و اتحاد ملت ما را خدشه دار کند.

 

  وی تصریح کرد: همه ما بایستی با آگاهسازی و بصیرت افزایی در جامعه بویژه برای نسل جوان به حفظ این وحدت و یکپارچگی کمک کنیم و دشمن را در رسیدن به مقاصد شومش ناکام بگذاریم.

 
انتهای پیام/َ7727
ارسال نظرات