خبرهای داغ:
فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه خوی:

عمكرد آماد و پشتيباني را در رزمایش الی بیت المقدس تشریح کرد

سرهنگ پاسدار جواد شاکر گفت: برای اولین بار در رزمایش الی بیت المقدس شهرستان خوی نانوایی سیار جهت خدمت به مردم در شرایط بحرانی راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۱۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده آماد و پشتیبانی سپاه خوی در گفتگوی خبری با بیان جزئیات فعالیت این معاونت در رزمایش الی بیت المقدس خاطر نشان کرد: امسال برای اولین بار نانوایی سیارجهت آمادگی نیروهای تحت الامر در شرایط بحران تدبیر و راه اندازی شد.

سرهنگ پاسدار جواد شاکر سلماسی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بقا، رشد و کمال جامعه ما به ستون امنیت گره خورده است و اگر نباشد حفظ وضع موجود ممکن نیست افزود: تمرین و آموزش نیروها برای ایام بحران در اولویت باید قرار بگیرد تا در موعد مقرر بتوان با خدمت رسانی امنیت را نهادینه سازیم.

وی در خصوص فعالیت گردان آماد و پشتیبانی در رزمایش الی بیت المقدس گفت: برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولین آماد گردانها، تامین اقلام مورد نیاز ازجمله چادر های صحرایی، تغذیه، وسایل سرمایش و گرمایشی، راه اندازی نانوایی سیار، هماهنگی با آتش نشانی و....از جمله این فعالیت ها بود.

شاکر ادامه داد: مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه خوی رشد خوبی داشته اما بایستی در آینده پیشرفت‌های بزرگتری نیز داشته باشد البته هیچ کس نمی‌تواند منکر نقش تعیین کننده آماد در ماموریت‌های بسیج و سپاه باشد.

ارسال نظرات