پرهیز ازهرگونه موازی کاری در ترویج فرهنگ اقامه نماز

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر پرهیز از موازی کاری نهادهای دولتی در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۸۸۹۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست شورای اقامه نماز با پرهیز ازهرگونه موازی کاری در ترویج فرهنگ اقامه نمازاشاره به اینکه، نماز جامعه دینی را به کمال می‌رساند و جوانان سالم در جامعه دینی پرورش می‌یابند، تاکید کرد: باید جوانان را از اسرار نماز آگاه و فرهنگ عبادت و عبودیت را با دین پژوهی آن‌ها تقویت کرد.
فتاح محمدی با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو معنویت و ارزش‌های دینی است افزود: برای گسترش معنویت در جامعه باید فرهنگ نماز و نیایش نهادینه شود.
وی با بیان اینکه، مسئولان فرهنگی باید از ابزارهای گوناگون برای فرهنگ سازی فریضه نماز در جامعه بهره ببرند ادامه داد: برای گسترش این فرهنگ باید از رسانه‌های جمعی پرمخاطب مانند تلویزیون، رادیو و سینما بیشتر استفاده کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امیدواریم مسئولان با اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در راستای نهادینه کردن فریضه نماز گام بردارند.
محمدی افزود: در جلسات مربوط به نماز، ادارات و ارگان‌ها تعهداتی در حوزه نماز داشتند که باید برای اجرای آن‌ها  تلاش کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اعلام آمادگی حوزه استانداری در راستای سیاست‌های جدید ستاد اقامه نماز استان گفت: انتظار می‌رود تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها همکاری لازم در خصوص نهادینه کردن نماز در جامعه و اجرای مصوبات این حوزه را داشته باشند.
محمدی تاکید کرد: موانع و مشکلات موجود در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز از سوی ستاد اقامه نماز استان جمع بندی و به معاونت سیاسی، امنیتی استانداری اعلام شود.
ارسال نظرات