مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان:

برگزاری برنامه‌های متنوع همزمان با هفته ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

همزمان با هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 1396 برنامه‌های متنوع از تاریخ 31 تیرماه آغاز و تا هشتم مردادماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۸۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: برنامه‌های هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان در سال 1396 از شنبه 31 تیرماه آغاز و تا هشتم مردادماه ادامه دارد.

سیف‌الله محمدی با اشاره به اینکه 31 تیرماه با نامگذاری اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال می باشد، افزود: مهم ترین برنامه های این روز، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، جلسه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت کار،رفاه اجتماعی با حضور دکتر وقفچی نماینده مجلس و برگزاری دوره آموزشی عفاف گرایی با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان می باشد.

وی با اشاره به اینکه یکم مردادماه سال جاری با عنوان جوانان ،مهارت، تدبیر و امید نامگذاری شده است، اظهار داشت: مصاحبه رادیویی مدیر کل استان، برگزاری جشنواره الگوهای برتر بمدت 3 ساعت و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان از دیگر بخش‌های برنامه‌های این روز است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به نامگذاری روز دوم مردادماه با عنوان< بانوان ،مهارت و تعالی سبک زندگی> خاطرنشان کرد: در این روز مدیر کل فنی و حرفه‌ای زنجان مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان خواهد داشت.و از دیگربرنامه های این روز بازدید همگانی در کلیه مراکز میباشد.

محمدی با اشاره به اینکه شعار روز سوم مردادماه <کارآموزان ، فرهنگ کار و مهارت آموزی >، به اهداءخون توسط همکاران ستادی و مراکز تابعه اشاره داشت .

وی با بیان اینکه روز چهارم مردادماه با عنوان <مربیان ، افزایش توان ملی ست > اتصریح کرد: از برنامه اولویت دار دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران همکار اداره کل و مراکز تابعه میباشد و روز پنجم مردادماه با شعار< نخبگان مهارتی ، توسعه بخش خصوصی> نام گرفته است.که از برگزاری مرحله استانی المپیاد ملی مهارت و همایش تکنولوژی نوین در خودروهای هیوندا و کیا با مشارکت نمایندگی هیوندای زنجان خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری روز ششم مرداد <کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای> ، به سخنرانی مدیر کل و روئسای مراکز فنی و حرفه ای در خطبه های قبل از نماز جمعه اشاره داشت .

مسؤول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به روزشنبه هفتم مرداد آخرین روز از هفته ملی مهارت، افزود: نمایشگاهی از دستاوردهای آموزشی "مهارت ،کارآفرینی و توسعه مشارکتهای مردمی" در محل موزه کارخانه کبریت سابق شهر زنجان برگزاری می شود.

ارسال نظرات