فرمانده سپاه بابلسر:

دو واقعه شهادت مدافع حریم اسلام و تشییع پیکر شهدای گمنام بیانگر دلداگی بابلسر به شهداست

بابلسر و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان در این روز‌ها شاهد دو واقعه و رویداد مهم هستند؛ شهادت مظلومانه پاسدار رشید سپاه‌ اسلام شهید میثم علیجانی و همچنین میزبانی پنج شهید گمنام که سه شهید والا مقام در بخش هادی‌شهر و پیکر مطهر دو شهید دیگر در پدافند هوایی تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۵۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اطلاعیه شماره ۳ سپاه شهرستان بابلسر درباره میزبانی از شهدای گمنام، افزود: مراسم استقبال از شهدا گمنام سه‌شنبه ساعت 9:30 از مصلی بهنمیر تا سپاه بابلسر برگزار شد و مسیر حرکت از بهنمیر، باقرتنگه و خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان پاسداران تا سپاه شهرستان بابلسر بوده است.


فرمانده بسیج بابلسر تصریح کرد: بابلسر و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان در این روز‌ها شاهد دو واقعه و رویداد مهم هستند؛ شهادت مظلومانه پاسدار رشید سپاه‌ اسلام شهید میثم علیجانی و همچنین میزبانی پنج شهید گمنام که سه شهید والا مقام در بخش هادی‌شهر و پیکر مطهر دو شهید دیگر در پدافند هوایی تدفین خواهند شد.


این مسؤول بیان کرد: شهدایی که در بخش هادی شهر تدفین خواهند شد، شهیدی ۲۱ ساله که در عملیات بدر به شهادت رسیده و در منطقه شرق دجله تفحص شده است، شهید دیگر در عملیات محرم و در منطقه شهر هانی و ۱۹ ساله است و شهید دیگر ۳۵ ساله که از شهدای عملیات خیبر بوده و در منطقه جزیره مجنون تفحص شده است.


حسین‌نژاد گفت: همچنین دو شهیدی که قرار است با حضور حداکثری مردم ولایت مدار در پدافند هوایی شهرستان تشییع و تدفین شوند یکی از آنها ۱۶ ساله که از شهدای عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون تفحص شده است و شهید دوم هم در منطقه شرق دجله و از شهدای عملیات بدر بوده که ۱۹ ساله است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها