مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

دومین سینمای کودک زنجان در حال افتتاح می باشد

تعداد اعضای کانون به سه برابر رسیده و کتابخانه های سیار هم با رشد دو برابری به ده عدد رسیده است و دومین سینمای کودک نیز در زنجان در حال افتتاح می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۹۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری شبکه اشراق، به تشریح برنامه های این کانون در سطح ملی و استانی پرداخت.

حاجیان زاده در ابتدا به عملکرد کانون در حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع فعالیت کانون تاکنون 2600 عنوان کتاب چاپ شده و سالانه در حدود 150 عنوان کتاب جدید نیز چاپ می شود.

وی به تولید برنامه توسط رسانه های جمعی و به خصوص رسانه ملی با محتوای غنی و شاد تاکید نمود و آن را لازمه کار برای سوق دادن کودکان و نوجوانان به فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و دوری جستن از فرهنگ غربی دانست .

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه به فعالیت های بین المللی کانون اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بسیاری از نمایشگاه های مهم و بازارهای فیلم حضور جدی و فعال دارد و تاکنون نیز امتیازهای مهمی را کسب نموده تا جایی که الگوی بسیاری از موسسات مشابه در کشورهای مختلف شده است.

حاجیان زاده در پایان به نحوه فعالیت کانون در زنجان پرداخت و افزود: تعداد اعضای کانون به سه برابر رسیده و کتابخانه های سیار هم با رشد دو برابری به ده عدد رسیده است و دومین سینمای کودک نیز در زنجان در حال افتتاح می باشد.

ارسال نظرات