جلسه ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان برگزار شد

جلسه ستاد کنگره 5400 شهید استان با حضور رییس ستاد کنگره و دبیران کمیته های کنگره 5400 شهید در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۸۱۴۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار ابراهیم حسینی رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان در جلسه ستاد کنگره 5400 شهید استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از دست آوردهای عظیم هشت سال دفاع مقدس تولد مکتب جدیدی از جهاد و شهادت است که تا امروز نیز در میان جوانان ما ادامه دارد و امروز شاهد استقبال جوانان کشور برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام هستیم

 

رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان با اشاره به نهادینه شدن مکتب جهاد و شهادت در میان نسل های بعدی انقلاب اظهار داشت: به برکت خون شهیدان، امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی) مکتب جهاد و شهادت هم چنان در جامعه ساری و جاری است و شهدای مدافع حرم این مسئاله را به ما ثابت کرده اند.

 

حسینی با بیان اینکه خباثت های دشمنان انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست ابراز داشت: امروز تهاجم اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی علیه آرمان های انقلاب بسیار جدی است و برگزاری کنگره 5400 شهید استان می تواند روحیه خلوص و ازخودگذشتگی را در جامعه احیا کند و با توان بهتری با دشمنان انقلاب مقابله کنیم.

 

وی با اشاره به ویژگی های شهدای مدافع حرم گفت: آگاهی و داوطلب بودن دو عنصر تعیین کننده در سبقت گرفتن شهدای مدافع حرم برای رسیدن به آمال های و آرزوهایشان می باشد. شهدای مدافع حرم با شعور و آگاهی و هم چنین به صورت داوطلبانه گام در مسیری نهادند و راهی را که در طول سالیان طولانی طی می شود را در مدت زمانی کوتاهی طی کردند.

 

 رییس ستاد کنگره 5400 شهید استان اظهار داشت: خداوند امروز این توفیق را به ما داده است که مسئولیت و وظیفه برگزاری کنگره 5400 شهید استان را عهده دار شویم و این فرصت مناسبی که ما سعادت دنیا و آخرت خود را با کار و تلاش مخلصانه در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تضمین کنیم.

 

حسینی با اشاره به مدت زمان باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره 5400 شهید استان گفت: ما باید تا روز برگزاری کنگره 5400 شهید استان، دریایی از اطلاعات را در رابطه با هر یک از شهدای عزیز استان جمع آوری و منتشر کنیم و این کار نیازمند کار و تلاش جدی کلیه کمیته های مرتبط با برگزاری کنگره شهدا می باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات