خبرهای داغ:
به قلم معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

انتشار کتاب “حقوق متقابل مردم و مسئولین از نگاه فقه شیعه” در شاهرود

اولین کتاب سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود با عنوان حقوق متقابل مردم و مسئولین از نگاه فقه شیعه منتشر شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۵۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به قلم سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود کتاب "حقوق متقابل مردم و مسئولین از نگاه فقه شیعه”منتشر شد.

در کتاب حاضر سعی شده است با بهره‌وری از آیات قرآن و احادیث اهل‌بیت، وظایف و تکالیف مردم و کارگزاران در حکومت اسلامی به نحوی مطلوب و در حد توان تحقیق و بررسی گردد. در فصل اول کتاب به مباحث مربوط به حکومت و اهداف و مبانی مدیریت اسلامی پرداخته شده است. در فصل دوم عمده وظایف کارگزاران حکومت اسلامی نسبت به مردم مورد بحث قرار گرفته است. در فصل سوم به وظایف و تکالیف مهمی که مردم در حکومت اسلامی دارند، اشاره شده است. در فصل آخر نیز وظایف و تکالیف مشترک مردم و کارگزاران موردپژوهش قرار گرفته است

این کتاب در ۱۹۶ صفحه با موضوعات مردم (حقوق اساسی)، احادیث، اسلام و دولت، احادیث، مدیران، اخلاق حرفه‌ای، جنبه‌های مذهبی، اسلام، مردم (حقوق اساسی)، جنبه‌های‌مذهبی، اسلام، مدیریت (اسلام) توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به رشته تحریر در آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار