مراسم سالگرد شهدای گمنام و یادواره شهدای بخش ندوشن برگزار می شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) ندوشن از برگزاری اولین مراسم سالگرد دو تن از شهدای گمنام و یادواره شهدای بخش ندوشن همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۰۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن ؛ سید رضا موسوی ندوشن افزود: این مراسم پنجشنبه این هفته بعد از ظهر و شب در محل های تپه نورالشهدا محل تدفین دو تن از شهدای گمنام، گلزار شهدا و مسجد الغدیر برگزار می شود که با عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های این عزیزان، عزاداری، مدیحه سرایی، روضه خوانی و سخنرانی همراه خواهد بود.

وی اظهار داشت: برگزاری این مراسم خاطرات و حماسه های آفرینی های رزمندگان، ایثارگران و شهدای دفاع‌ مقدس را در اذهان زنده و رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان را برای نسل جوان ترسیم می کند و موجب می شود آنها با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

موسوی شهیدان را مظهر عدالت، عظمت، پایداری، انسجام ملی، دلاورمردی، شجاعت، ایثار و عشق به اسلام و رهبری دانست و گفت: مردم ندوشن به میزبانی شهداء والامقام افتخار می کنند.

موسوی، شهداء را مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین یادگاران دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: حضور پربرکت شهدای گمنام و سایر شهدای هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و شایسته است به بهترین شکل یاد و خاطره این بزرگواران زنده نگه داشته شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) ندوشن خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ندوشن همواره با شکوه خاص و حضور بی نظیر در مراسم ها و یادواره های شهداء گرانقدر حضور دارند و این نشانه عشق و ارادت خالصانه آنها به شهداء، نظام و ولایت فقیه است.

وی از عموم مردم شهید پرور ندوشن جهت شرکت در یادواره شهدای بخش ندوشن دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات