خبرهای داغ:
به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی:

نخستین شب خاطره دفاع مقدس برگزار می شود

نخستین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری آذربایجان شرقی با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۷۳۹۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سرپرست حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ترویج و اشاعه خاطرات رزمندگان جنگ تحمیلی، برنامه شب های خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان به صورت ماهانه در حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار خواهد شد.

جواد کریم نژاد هدف از برگزاری این شب خاطره را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی فرهنگی اجتماعی جامعه که افکار نسل آینده ساز، محور هجمه فرهنگی دشمن قرار می گیرد، بدون شک برگزاری این نوع برنامه ها برای احیای فرهنگ والای دفاع مقدس، تبیین و ترویج آن در بطن جامعه از راهکارهای مبارزه با هجمه و نفوذ فرهنگی است.

کریم نژاد با بیان اینکه مراسم شب خاطره یکی از برنامه های این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: تلاش شده است در این برنامه چهار نفر از چهره های شاخص استان در دوران دفاع مقدس و فرزند یکی از مدافعان حرم به روایت خاطرات خود از آن دوران بپردازد.

نخستین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز چهارشنبه 28 تیرماه سال ساعت 17، به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم در محل حسینیه بیت امام جمعه تبریز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها