در مراسم تودیع و معارفه مسئول کمیته خادمین خواهران سازمان اردویی مازندران بیان شد:

شکل گیری کمیته خادمین بانوان در جهت خدمتگزاری شایسته به بانوان زائر است

یکی از دغدغه های ارزشمند شهید بلباسی همین خادمین عزیز بودند که کمیته خادمین امروز ما همه مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی این شهید بزرگوار است که به هدف و آرزوی دیرینه اش رسید.
کد خبر: ۸۸۸۶۶۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ دوم پاسدار قاسم موقر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول کمیته خادمین خواهران سپاه کربلا  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهید محمد بلباسی اظهار داشت: یکی از دغدغه های ارزشمند شهید بلباسی همین خادمین عزیز بودند که کمیته خادمین امروز ما همه مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی این شهید بزرگوار است که به هدف و آرزوی دیرینه اش رسید.



وی در ادامه با بیان این سخن امام حسن(ع) که می فرمایند: هر کس کار را برای رضای خدا انجام دهد خداوند همه چیز را مطیع او می سازد، افزود: اگر کار را خدایی کنیم ،جایگاه مهم نیست ، با توکل و بدون نقص پیش خواهد رفت ولو اینکه مشکلات زیادی در مسیر راه قرار گیرد و تمام تلاش ما این بوده است که کار ما خداپسندانه و مورد رضایت خداوند باشد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی خانم فاطمه دماوندی (مسئول کمیته خادمین خواهران) ابراز امیدواری کرد با یک هم افزایی و همت مضاعف این مسیر ادامه پیدا کند. در پایان مراسم خانم راضیه امیر نژاد بعنوان مسئول جدید کمیته خادمین خواهران منصوب شدند.

خانم راضیه امیرنژاد بعنوان مسئول کمیته خادمین خواهران سازمان اردویی و راهیان نور منصوب شدند.
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها