خبرهای داغ:
با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه خوی:

مانور کنترل اغتشاش، ایست و بازرسی و امداد و نجات در شهرستان خوی برگزار شد

با هدف ارتقاء امنیت در شهرستان خوی و سنجش میزان آمادگی گردان های بیت المقدس و کوثر رزمایش الی بیت المقدس سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۶۵۴۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در گفتگوی خبری گفت: این مانور با فرض وجود اغتشاش و انفجارهای انتحاری در منطقه عمومی این شهرستان با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، یگان ویژه استان، هلال احمر، بهزیستی، بهداشت و درمان، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ و ادارات امدادی آب، برق، گاز و مخابرات برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي خاطر نشان کرد: مانور کنترل اغتشاشبا هدف حفظ انسجام، آمادگی، حفظ و افزایش روحیه و توان عملیاتی گردانها نهاد های امنیتی و امدادی شهرستان با حضور گردان ضداغتشاش برگزار شد.

وی ادامه داد: گردانهای بیت المقدس حوزه شهید رزمجو و کوثر مانور امداد و نجات را انجام دادند سوا اینکه گردان های بیت المقدس شهید بدلی و شهید عاشوری نیز در 7نقطه از شهرستان تورهای ایست و بازرسی را برپا کردند.

فرمانده سپاه خوي در پایان ضمن خدا قوت به تمامی برادران و خواهران حاضر در رزمایش پیروزی اقتدار آمیز در رزمایش الی بیت المقدس را به فرمانده کل قوا تبریک گفت و افزود: بسیجیان شهرستان خوی با لبی به منویات امام خامنه ای آماده دفاع از اسلام و ایران هستند.

ارسال نظرات