خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دشمنان به دنبال نابودی عفاف و حجاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: از بین بردن حیا وعفت عمومی و تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۳۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان بااشاره به توطئه های دشمنان برای نابودی عفاف و حجاب اظهار کرد: نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمنان حریم خانواده را نشانه گرفته اند، افزود: از بین بردن حیا وعفت عمومی و تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی با تاکید بر مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: نباید از تهاجم به ارزش های دین و فرهنگ حجاب و عفاف، به سادگی گذشت و نسبت به این موضوع با تساهل وتسامح برخورد کرد.

مولودی تصریح کرد: باید از ارزش های دین حمایت و مراقبت کنیم و فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه سازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از هفته عفاف و حجاب به عنوان فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی نام برد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده دارد، گام برداریم.

ارسال نظرات