فروزنده در گفت‌وگو «بسیج»:

آقای روحانی! حافظ منافع ملی باشید/ تخریب سپاه به مصلحت نیست

فروزنده گفت: اگر در ذهن آقای روحانی و اطرافیانش نیز این است که سپاه را تضعیف بکنند، این یک خطای استراتژیک است و موجب می‎شود هم کشور آسیب ببیند و هم خودشان آسیب ببینند.
کد خبر: ۸۸۸۵۴۴۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه و عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور در جشنواره عمران سلامت مبنی بر اینکه این درست است آنهایی که این موشک را پرتاپ کردند، تلاش و فداکاری نمودند اما ..سازنده موشک دولت است، وزارت دفاع این موشک را ساخته‌،.. بیان کرد: در ساخت موشک‎ها همه کمک کرده‎اند و این گونه نبوده که فقط دولت سازنده آن باشد، در ضمن هر ایرانی بر این مسئله تاکید دارد که اقتدار و امنیت کشور مهم است و همه برای این تلاش کردند تا به نتیجه رسیده، اما غیرقابل انکار است که برادران سپاه در خط مقدم بودند و امروز آنها هستند که با روحیه انقلابی به این گونه در مقابل استکبار و اسرائیل و باقی دشمنان این نظام ایستادند و کار افتخارآمیزی که آنها انجام دادند مورد تایید مقام معظم رهبری و عموم مردم است، چه خوب است که آقای روحانی نیز آن را تایید کند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی شما رئیس جمهور هستید و رئیس جمهور همه ملت ایران هستید، بایستی منافع ملی را حفظ کنید.

فروزنده اظهار داشت: تخریب نهادهای انقلابی هیچ اثری ندارد و این به معنای این نیست که تخریب و تضعیف آن اشکال ندارد، رئییس جمهور  نیز می‎تواند مسائل را در جلسات خصوصی بگوید اما آنچه که باید دیده شود این است که رئیس جمهور باید همه نهادهای رسمی و قانونی کشور را محترم بشمارد و کمک کند و نقش او این است که همه را منسجم و ایجاد انگیزه کند که همه در راستای اهداف انقلاب و مصلحت نظام حرکت کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه در ادامه تصریح کرد: این مشی آقای روحانی مشی خوبی نیست و باید به این مشی خاتمه دهد و طوری نقش ایفا کند که همه بپذیرند هدف او به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران، رشد و عدالت و پیشرفت کشور است و هر نهادی نیز از جانب رئیس جمهور احساس امنیت و پشتیبانی بکند.

فروزنده در خاتمه تاکید کرد: سپاه نماد عزت ماست و خار چشم دشمنان است، همه باید به این مسئله به طور جدی توجه داشته باشند و کوچکترین حرکتی در حهت تضعیف سپاه انجام ندهند و اگر  در ذهن آقای روحانی و اطرافیانش نیز این است که سپاه را تضعیف بکنند، این یک خطای استراتژیک است و موجب می‎شود هم کشور آسیب ببیند و هم خودشان آسیب ببینند، چراکه شیرازه اصلی سپاه متشکل از نیروهای متدین و انقلابی است که با یک روحیه انقلابی کار کرده‎اند کمتر ظرفیتی در دنیا و کشور مثل سپاه وجود دارد لذا تخریب سپاه به هیچ وجه مصلحت نیست و امیدوارم که آقای روحانی چنین هدفی نداشته باشد.
ارسال نظرات