توجه ویژه دولت به مردم مناطق روستایی و محروم

دولت توجه ویژه‌ای به زندگی و معیشت مردم مناطق روستایی و محروم دارد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۶۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
در نشستی که با حضور مسئولان و دهیاران بهمئی به منظور توجه ویژه دولت به مردم مناطق روستایی و محرومرفع مشکلات روستاها در شهر لیکک برگزار شد فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه ای به زندگی و معیشت مردم مناطق روستایی و محروم دارد گفت: دهیاران باید مشکلات را شناسایی و برای رفع آنها در قالب برنامه های مختلف علاوه بر اولویت بندی، اقدامات اساسی انجام دهند.
علی اکبر فرهنگی نسب با بیان اینکه نگاه دولت کاهش فاصله میان شهر و روستا است، روستاها را کانون اصلی تولید و اشتغال پایدار ذکر کرد و افزود: مدیریت کارآمد و کارشناسی شده روستایی می تواند علاوه بر رفع نیازهای روستاییان و ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها، کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور کند.
تکمیل و آماده سازی معابر روستایی، شناسایی تهدیدات مواد مخدر در روستاها، برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر، همکاری دهیاران با ادارات فرهنگی، برخورد با هرگونه تصرف اراضی، جمع آوری به موقع زباله و نخاله ها، لایروبی مجاری فاضلاب، حفظ و نگهداری سرمایه های انسانی، ایجاد فضای بازی مناسب برای کودکان روستایی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
در این نشست که با حضور دهیاران روستاهای شهرستان بهمئی برگزار شد دهیاران به بیان مسایل و مشکلات روستاهای خود پرداخته و بر حل سریع مشکلات با همکاری مسئولان مربوطه تاکید کردند.
ارسال نظرات