خبرهای داغ:
فرماندار ارومیه:

مشکلات عمرانی و فرهنگی مناطق حاشیه نشین با تمام توان پیگیری و رفع شود

فرماندار ارومیه از دستگاه های متولی رسیدگی به وضعیت مناطق حاشیه ای و محروم خواست نسبت به حل و فصل مشکلات عمرانی و فرهنگی در این مناطق اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری صبح امروز با حضور مسئولین ادارات و نهادهای مختلف شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار ارومیه ضمن اشاره به مشکلات موجود در مناطق حاشیه ای و محروم این شهرستان، اظهار داشت: به حمل و نقل عمومی، فضاي سبز، ساماندهی معابر و ديگر امور عمرانی در كنار اقدامات فرهنگی مناطق حاشيه نشين بايد توجه جدی شود.

وی افزود: برنامه ريزی ويژه براي تامين فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی در مناطق حاشيه نشين بايد از سوی دستگاه های متولی پيگيری و حل و فصل شود.

عباس حسن خانی، با بیان این نکته که تشكيل فوری كارگروهی برای تامين فضاهای آموزشی در مناطق حاشيه نشين ضروری است، گفت: برای رفع مشكلات مناطق حاشيه نشين از تمامی امكانات موجود بايد استفاده شود.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به وضعيت معابر شهري و فضاي سبز مناطق حاشيه نشين شد.

فرماندار ارومیه، پیگیری و رسیدگی موردی به مشکلات موجود در حاشیه شهر را تنها راهکار حل این مشکلات دانست و از مسئولین ادارات مختلف خواست تا در این زمینه طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

ارسال نظرات