عفاف و حجاب همواره مورد هدف کین دشمنان بوده است

جریان عفاف و حجاب یکی از سرفصل‌های مهم مورد هدف دشمنان قدیم و جدید اسلام خاصه در کشورهای انقلابی بوده و ریشه این فتنه‌ها و طراحی‌ها از سوی اردوگاه غرب و جریان هوچی‌گری و بی بندوباری و لاابالی‌گری هدایت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۲۶۸
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید داود موسوی اظهار کرد: در آستانه سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد قرار داریم که روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

وی افزود:

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: رژیم‌های وابسته به پیروی از اربابان خود همواره در جهت استحاله فرهنگی ملت خود تلاش می‌کرده که نمونه آن قانون کشف حجاب رضاخان و سرکوب قیام مردم مشهد در مسجد جامع گوهرشاد و دیگر نقاط کشور می‌باشد.

این مسؤول درباره روز عفاف و حجاب تصریح کرد: جریان مقابله با دین و دین‌مداری و پاکی نسل‌های کشورهای اسلامی همواره به عفت و پاکدامنی زنان مسلمان طمع ورزیده و جریان پیچیده این توطئه حال و روز فعلی حجاب و پاکدامنی در کشورهای اسلامی مثل ایران و دیگر کشورها است.

موسوی اضافه کرد: آیا روند فعلی سر و وضع خیابان‌ها و محیط‌های اجتماعی یادآور و اثبات کننده توطئه دشمنان اسلام و اثرگذاری برنامه‌های شبکه‌های فاسد ماهواره‌ای نیست و ما و بدنه مذهبی و مقید جامعه در مقابل این توطئه چه اقدامی انجام می‌دهیم؟

وی یادآور شد: آیا وقت آن نرسیده که غیور مردان و شیر زنان با قاعده آتش به اختیار به تحقق این واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند تا کی باید همه درد دین‌دارها منتظر اقدامات خنثی حوزه‌های موظف نظام باشند و دست روی دست بگذارند.

 امام جمعه محمودآباد افزود: جمعی برای دین جان داده و می‌دهند و ماها برای دین آبرو و حیثیت خودمان را بگذاریم و زمانی که عده‌ای از صاحب‌منصبان به اجرای اصول در حال اجرای قانون اساسی دغدغه بیشتر نشان می‌دهند ولی از اصل هشتم قانون اساسی ذکری به میان نمی‌آید.

این مسؤول گفت: وظیفه مردم بوده که نسبت به مظاهر گناه در جامعه به‌ویژه بی‌بند و باری‌ها در حوزه عفت عمومی و حجاب عکس‌العمل جدی نشان داده و وظیفه خود را نسبت به تذکر به دولت‌مردان و صاحب‌منصبان حکومت در انجام دقیق وظایف خود در دعوت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام و این رسالت همگانی را بصورت فراگیر براساس ضوابط و حدود قانون و شرع عملیاتی کنند.

موسوی درباره همایش معاندین و مخالفین نظام در فرانسه اظهار کرد: روند پیچیده جریانات مخالف روح و منطق انقلاب اسلامی در جهان و در منطقه و غرب آسیا در مقاطع اخیر ابعاد متکثره پیدا کرده که قطعا شناخت این طراحی‌ها و مقابله با آنها نیاز به طراحی و ظرافت‌های جدیدی دارد.

وی افزود:خوش رقص غربی‌ها که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر علیه روح انقلابی‌گری اسلامی بی حد و اندازه بوده اخیرا آرایش جدیدی به خود پیدا کرده و گروهک منحله منافقین و باند تبهکار و تروریست مسعود و مریم رجوی که دست آنها به خون هزاران نفر بی‌گناه آلوده است تشکیل یک همایش سیاسی را دادند.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: گروهک منافقین در یک پیوند نامیمون با جریانات تروریستی در سوریه برنامه‌های سیاسی در آمریکا، فرانسه و جاهلیت مدرن و قبیله‌ای سعودی وهابی در مرکز کشور مدعی دمکراسی یعنی فرانسه اقدام به تشکیل یک همایش و مانور سیاسی داده که در جای خود موضوع بسیار خطرناک و فتنه‌گرانه است.

این مسؤول یادآور شد: منافقین سرخورده، منحط و رانده شده طبق روش‌های پذیرفته شده در فتنه‌های منطقه‌ای با تحریک سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی غربی‌ها ورود پیدا کرده و در نمایش جدید باید منتظر ورود آنها در فتنه‌های سوریه و دیگر کشورهای اسلامی باشیم.

موسوی تأکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و جامعه اطلاعاتی و طراحان امنیتی نباید از کنار این اقدام سخیف و معنی‌دار راحت بگذرند در شرایطی که وزیر خارجه کشورمان در سفر به کشورهای غربی در فرانسه حضور داشته، فرانسوی‌ها به این تروریست‌ها اجازه چنین اجتماعی را داده و این دهن‌کجی به نماینده کشورمان بوده است.

وی بیان کرد: نباید با تعارفات و بعضی از موضع‌گیری‌های خوش‌بینانه و فاقد بررسی‌های دقیق سیاسی و امنیتی از کنار آن گذشت و نباید به این جنایتکاران و حامیان آنها مجال داده شود بلکه باید با تعقیب این جلادان و روسیاه‌هان تاریخ فتنه‌ها را در مرکز فتنه مورد تهاجم قرار داد.

امام جمعه محمودآباد درباره نقش وزارت امور خارجه در این قضیه خاطرنشان کرد: وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های ذیربط باید با پیگیری همه‌جانبه به‌صورت قاطع به این اقدام سخیف دولت فرانسه پاسخ شایسته داده شود.

 این مسؤول افزود: نرمش زائدالوصف دستگاه سیاسی کشور مقتضای این مقطع از قدرت و برد منطقه‌ای و بین‌المللی نظام اسلامی نبوده و باید ضربه و سیلی محکم نظام اسلامی این پیوند تروریست‌های منطقه‌ای و حامیان آنها را پاره و متلاشی کرده و راه حل آن اقدام انقلابی و ضربه متقابل به تروریست‌ها و حامیان آنها است.

موسوی در پایان درباره روز مالیات گفت: مالیات یکی از اساسی‌ترین روند یک اقتصاد سالم و پویاست که امروز در دنیای متمدن قسمت عمده‌ای از بودجه کشورها با مالیات اداره می‌شود و مالیات به تعبیری یعنی پرداخت سهم برخورداری هر فرد از امکانات عمومی به خزانه برای اداره کشور است و بنا به فرمایش رهبری مسؤولان باید مالیات را از کسانی که ثروت‌های زیادی دارند و مالیات آنها در وضع کشور مؤثر است، بگیرند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها