آیه الله طبرسی:

پایه های محکم استقلال اقتصادی اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است

اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یکی از پایه‌های محکم استقلال اقتصادی است و اگر اقتصاد شکوفا و پیشرفته و مستقل داشته باشیم سیاست و فرهنگ ما تأثیرپذیر از اقتصاد مقاومتی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۹۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل یکی از پایه‌های محکم استقلال اقتصادی است و اگر اقتصاد شکوفا و پیشرفته و مستقل داشته باشیم سیاست و فرهنگ ما تأثیرپذیر از اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی افزود: آخرت و مرگ بازتاب زندگی است و هر کسی تلاش و زحمت کند راه به جایی خواهد برد و زمانی می‌توانیم روی پای خود بیاستیم و توطئه‌های دشمن را سرنگون کنیم که اقتصاد ما به دشمن وابسته نباشد.

امام جمعه ساری افزود: چه کسانی که با ما دوست هستند و چه دشمن هستند خواهان براندازی و سقوط نظام جمهوری اسلامی هستند.

این مسؤول ادامه داد: ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و بیاموزیم که می‌توانیم در اقتصاد، فرهنگ و سیاست مستقل باشیم.

طبرسی اضافه کرد: کسانی که در دنیا استعمار نو و کهنه دارند در ابتدا بر روی فکر افراد دست می‌گذارند.

وی بیان کرد: انسان ریشه در سر دارد و هرچه اندیشه مستقلی داشته باشد کشورش مستقل است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر بخواهیم بر روی پای خود بیاستیم باید عزم جدی داشته باشیم و ببینیم مسلحان جهان برای نجات کشورشان چه کردند و رهنمودهای مقام معظم رهبری را جدی بگیریم.

این مسؤول با بیان اینکه ملتی که به سوی دیگران دست دراز می‌کند در حالی که خود می‌تواند همان فعالیت‌ها را انجام دهند خیانت به ملت است گفت: باید خود را باور کنیم تا دست به سوی بیگانگان دراز نکنیم و کالاهای خارجی خریداری نکنیم.

طبرسی ادامه داد: این روزها در مورد حل برخی از مشکلات صحبت‌هایی در میان است و باید بدانیم تمام مشکلات را خود باید حل کنیم تا دشمنان سوءاستفاده نکنند.

وی به دیدار مسؤولان قوه قصائیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر ایجاد امنیت در جامعه تأکید کرد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: مقام معظم رهبری به مسؤولان قضات تأکید کرد که بر مالیات‌هایی که اخذ شد و درآمدهای دولتی که گرفته شد کجا هزینه شد و باید بازرسی سفت و سخت در این زمینه اقدام کند.

این مسؤول با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه دفاعی و سلاح‌های موشکی تأکید کرد و افزود: قوای مسلح ما، سپاه بسیج ارتش و نیروی انتظامی را اگر تقویت نکنیم نمی‌توانیم زندگی کنیم.

طبرسی اظهار کرد: در دنیا توجه دشمنی‌ها را بر شیعه می‌دانند و مرکز آن را ایران می‌دانند و دشمنان بدانند برای کوری چشم آنان می‌مانیم و بدانند با دم شیر بازی نکنند و پاسخ ما همان بود که گردن داعش را از پا درآورد.

وی گفت: یکی از مشکلات مهم دنیا محیط زیست و بحران آب است و با صرفه‌جویی در آب، برق، گاز و انرژی‌های خدادادی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران درباره انتخابات ساری گفت: در رسانه‌ها این موضوع را دیدم و فعلا درباره این موضوع بحث نمی‌کنم چرا که باید جدی‌تر و مفصل‌تر به این موضوع پرداخت.

این مسؤول بیان کرد: در جامعه ما حجاب معنا ندارد و نتوانستیم در این زمینه موفق باشیم و در دریا بی‌حجابی و شناهای مختلط بیداد می‌کند و به یک معضل تبدیل شده است‌.

طبرسی با بیان اینکه  هر کاری که به مردم واگذار شد موفق بودیم و باید کار مردم را به مردم واگذار کرد، ادامه داد: ادارات انگیزه‌ای که مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند را ندارند.

وی گفت: مسؤولان بهتر و جوان‌تری روی کار آیند و افراد شایسته سالار روی کار آیند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها