خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند خبر داد

آغاز عملیات اجرایی احداث بخش «ام.آر.آی» بیمارستان جدید نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از آغاز عملیات اجرایی احداث فضای فیزیکی بخش MRI بیمارستان شهید قدوسی نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۹۲۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
دکتر مومنعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دستگاه MRI یکی از وسایلی است که برای تشخیص برخی بیماری‌ها از آن استفاده می شود و با توجه به گران بودن این وسیله بیشتر در شهرهای بالای 4 هزار نفر از آن استفاده می کنند .

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث فضای فیزیکی بخش MRI بیمارستان شهید قدوسی نهاوند خبر داد و گفت: هدف از احداث مکانی برای MR I تسهیل در کار بیماران بود چراکه مجبور بودند تا شهرهای اطراف برای انجام این کار بروند و گاهاً این کار مشکلاتی برای بیماران به وجود می آورد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند ابراز داشت: با توجه به رایزنی‌هایی که از زمان ریاست دکتر امیری انجام شد حدود 9 ماه پیش مجوز احداث این قسمت در یکی از بیمارستان های نهاوند گرفته شد و بعد از تکمیل بیمارستان آیت الله قدوسی به این نتیجه رسیدیم که بهترین مکان برای احداث MRI محوطه این بیمارستان است.

وی خاطرنشان کرد: این بخش در فضایی به متراژ 250 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان در ضلع جنوبی بیمارستان ساخته خواهد شده و امروز خاکبرداری این فضا آغاز شده است و مقرر شد تا حداکثر چهار ماه آینده این مکان به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات