مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

خیران زنجانی بیش از5 میلیارد ریال در ماه رمضان در قالب طرح اطعام مساعدت کردند

خیران زنجانی در قالب طرح اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مبلغ پنج میلیارد و 703میلیون ریال در ماه رمضان سال جاری به این نهاد مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۸۲۸۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه های اجرایی ماه رمضان با هدف افزایش مشارکت خیران در خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد در قالب طرح های مختلف اجرا می شود ، گفت : یکی از طرح های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان طرح اطعام وافطاری خانواده های تحت حمایت این نهاد است .

هدایت صفری با بیان اینکه طرح اطعام در قالب برپایی سفره های افطاری ، تهیه مواد غذایی مورد نیاز مددجویان در ماه رمضان، توزیع غذای گرم بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اجرا می شود، افزود: منابع مورد نیاز برای خدمت رسانی در قالب این طرح از محل مشارکت خیران و کمک های مردمی در ماه رمضان تامین می شود.

وی اظهار داشـت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه کارهای خیر خواهانه در جامعه به ویژه در حوزه رسیدگی به نیازمندان است که با اجرای طرح اطعام در کمیته امداد و مشارکت مطلوب خیران استان در این طرح زمینه بهره مندی گروههای مختلف مددجویی از برکات معنوی این ماه فراهم شد.

صفری در ادامه با اشاره به آمار مددجویان اطعام شده در ماه رمضان امسال، تصریح کرد: تعداد 71 هزار و 294 مددجوی زنجانی در قالب طرح اطعام و با مشارکت خیران و دستگاههای مختلف از خدمات این نهاد در این بخش در ماه رمضان بهره مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود : براساس آمارهای موجود تعداد مددجوی اطعام شده در ماه رمضان سال گذشته 31 هزار و 162 نفر بوده است که طبق ارزیابی انجام شده تعداد مددجویان بهره مند از این طرح در ماه رمضان سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 129درصد افزایش داشته است.

صفری با مناسب ارزیابی کردن مشارکت خیران استان در قالب طرح اطعام در ماه رمضان ، افزود : خیران زنجانی در قالب طرح اطعام و افطاری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مبلغ پنج میلیارد و 703میلیون ریال در ماه رمضان سال جاری به این نهاد مساعدت کرده اند.

وی با بیان اینکه براساس آمارهای موجود میزان مشارکت خیران در طرح اطعام در ماه رمضان سال گذشته سه میلیارد و470میلیون ریال بوده است ، تصریح کرد: مشارکت مردم و خیران استان در این طرح در ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 64درصد افزایش داشته است.انتهای

ارسال نظرات