عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

پشتیبانی استکبار از شبکه جم/هدف اصلی گردانندگان این شبکه ارائه الگوهای غربی است

نماینده مردم نی ریز در مجلس گفت: هدف اصلی گردانندگان این شبکه ارائه الگوهای غربی و ضدیت غیر مستقیم با نظام جمهوری اسلامی و اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۸۲۴۵۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تبلیغات کالاهای ایرانی در شبکه جم اظهار داشت: مسئله بسیار مهمی که باید در کشور ما نهادینه شود رعایت قانون و مقررات است.

وی با بیان این مطلب افزود: همه افرادی که می خواهند در کشور اسلامی کار اقتصادی انجام دهند و کسب درآمد کنند باید بر اساس اصول اولیه آن یعنی رعایت قانون و مقررات عمل کنند و طبق قانون اساسی شرکت های ایرانی حق تبلیغات در شبکه های خارجی ندارند و اگر اینطور باشد تخلف است که باید برخورد جدی شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طبیعی است که تنها بحث نفوذ فرهنگی در اینجا مطرح نیست بلکه شبکه های خارجی که از منافع خاصی پشتیبانی می کنند اهداف خاص خود را هم دارند.

مسعودی بیان داشت: معنا ندارد که شبکه ایرانی راه اندازی شود و در پشت صحنه پشتیبانی نظام استکبار را داشته باشد. مشخص است که اینها در جهت کمک به مردم و تولیدکنندگان ما این کارها را انجام نمی دهند هدف اصلی گردانندگان این شبکه ارائه الگوهای غربی و ضدیت غیر مستقیم با نظام جمهوری اسلامی و اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران است.


ارسال نظرات