حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با «بسیج»:

قوه قضائیه تا کنون ورود جدی به موضوع بورسیه‎ها نداشته است

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ای کاش مسئولان قوه قضائیه اقدام به موقع می‎کردند تا مجددا مقام معظم رهبری در این خصوص تذکر نمی دادند.
کد خبر: ۸۸۸۲۰۴۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات اخیر امام خامنه‎ای در جمع رئیس و مسئولان قوه قضائیه درباره بورسیه‎ها و عدم پیگیری این موضوع اظهار داشت: حقیقتا در ماجرای بورسیه‎ها به تعداد زیادی از دانشجویان ظلم شد که شکایت هایی هم داشتند.
 
سلیمی در ادامه این مطلب بیان کرد: پیگیری پرونده هایی مانند ماجرای بورسیه‎ها را نباید به تاخیر انداخت چراکه حیثیت نظام را زیر سوال خواهد برد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه قوه قضائیه در همان زمان، ورود جدی به این قضیه نداشت و با گذشت چند سال از این قضیه و در مسیر انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، بدون پیگیری جدی از سوی مسئولان دستخوش تغییراتی شد و هیچ پیگیری در ارتباط با ظلمی که به دانشجویان شد صورت نگرفت.
 
نماینده مردم محلات در خاتمه بیان داشت: عدم اقدام به موقع در پرونده هایی مانند بورسیه‎ها که جنبه ظلم دارند منشا مشکلات بسیار زیادی در جامعه خواهد شد و ای کاش مسئولان قوه قضائیه اقدام به موقع می‎کردند تا مجددا مقام معظم رهبری در این خصوص تذکر نمی دادند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار