مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل مطرح کرد:

نقش برجام آشکار و دیوار حاشا بلند

مانی که قراداد برجام بین کشور های 5+1 و جمهوری اسلامی امضا شد ، دولت و رسانه های وابسته چنان این قرار داد را بزرگ و بوق و کرنا کردند، که مردم با خود گفتند دیگر تمام مشکلات حل شد و تمام تحریم ها هم برداشته شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۸۱۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: زمانی که قراداد برجام بین کشور های 5+1 و جمهوری اسلامی امضا شد ، دولت و رسانه های وابسته چنان این قرار داد را بزرگ و بوق و کرنا کردند، که مردم با خود گفتند دیگر تمام مشکلات حل شد و تمام تحریم ها هم برداشته شد.
سجاد مهدی پور افزود: مردم به خیابان ریختند و جشن گرفتند اما همان روز اول گفتیم به دشمن خوش بین نباشید اما مهر افراطی خوردیم و آنها در شادی خود غرق بودند تا اینکه آفتاب تابان برجام آرام آرام پشت ابر بد عهدی های دشمن رفت.
وی تاکید کرد: امروز شخص وزیر امور خارجه هم تاکید دارد برجام نقض شده اما برخی نمی خواهند شکست را قبول کنند ، آنها امروز باز برچسب می زنند که نگویید برجام نقض شده است و به دولت توهین نکنید !
این دانشجوی بسیج تصریح کرد: ظریف که حرف از نقض می زند میشود قهرمان ملی، میثم مطیعی که نقض برجام را به شعر کشیده میشود مداح هتاک به دولت !
وی بیان کرد: اگر امروز حرف از نقض برجام می زنیم برای آن است که همه با هم یک صدا شویم و فریاد بر سر دشمنی بزنیم که از صداقت ایرانی ها پای مذاکره سو استفاده کرد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل، خطاب به برخی از روشنفکران داخلی گفت: تا زمانی که اجازه دهی فلان کانال مزدور تلگرامی جای تو تحلیل کند مشکلت با ما که نه با خودت حل نخواهد شد!

ارسال نظرات
پر بیننده ها