مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر:

جذب ۳۹۴ نفر حامی جدید در قالب طرح های اکرام و محسنین همزمان با ماه رمضان

با فضاسازی مناسب و اقدامات انجام شده در حوزه حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد تعداد ۳۹۴ نفر حامی جدید در ماه رمضان امسال درقالب طرح های اکرام ومحسنین در شهرستان ابهر جذب شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۳۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر ، با بیان اینکه با مشارکت خیران خدمات مختلفی به جامعه هدف این نهاد ارائه می شود ، گفت : یکی از گروه های مددجویی تحت حمایت کمیته امداد ایتام و فرزندان محسنین هستند که خیران با مشارکت در طرح اکرام و محسنین در تامین بخشی از هزینه های آنها به این نهاد مساعدت می کنند.

محسن داودی با اشاره به اینکه با اجرای طرح اکرام و محسنین براساس آموزه های دینی و سفارشات ائمه معصومان (ع) در حوزه رسیدگی به ایتام و نیازمندان در کمیته امداد شکل گرفته و پیگیری می شود، افزود: حامیان طرح اکرام و محسنین با نیت خیر خود ضمن کمک به تامین معیشت ایتام و فرزندان محسنین خلاء عاطفی این گروه از جامعه هدف نیز پوشش داده شود .

وی میزان مشارکت حامیان ابهری در طرح اکرام ومحسنین در سال گذشته را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: خیران و حامیان مبلغ هفت میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در قالب طرح اکرام و محسنین در سال گذشته به این نهاد مساعدت کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر تصریح کرد: در مجموع پنج میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال به ایتام و یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال توسط حامیان ابهری در سال گذشته به فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شده است .

وی به سرانه دریافتی ایتام نیز اشاره کرد و افزود : میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر از ۲۰۲ هزار تومان در پایان شش ماهه اول سال گذشته به دومیلیون وپانصد هزار ریال افزایش یافت .

داودی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابهر را۵۴۷ نفر اعلام کرد و گفت : یک هزار و ۸۵ حامی با کفالت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین با این نهاد در قالب طرح های اکرام ومحسنین همکاری دارند .

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر درادامه به استفاده از ظرفیت ماه رمضان برای جذب حامیان جدید در قالب طرح های اکرام ومحسنین نیز اشاره کرد و افزود : با فضاسازی مناسب و اقدامات انجام شده در حوزه حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد تعداد ۳۹۴ نفر حامی جدید در ماه رمضان امسال درقالب طرح های اکرام ومحسنین جذب شد .

وی با اشاره اینکه ثبت نام از حامیان در قالب طرح های اکرام ومحسنین تا پایان ماه رمضان و در طول سال نیز انجام میشود ، ادامه داد : امیدواریم با مشارکت اقشار مختلف در این طرح ها زمینه ارائه خدمات موثر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طول سال فراهم شود .

ارسال نظرات