رئیس کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید استان کردستان تاکید کرد

استفاده از فضاهای شهری برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در شهرداری ها

رئیس کمیته فضا سازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید کردستان با بیان اینکه ایثار و رشادت‌های شهیدان باید به نسل جوانان منتقل شود گفت: شهرداری‌ها می‌توانند از فضاهای شهری در راستای ترویج ایثار و فرهنگ شهادت استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۴۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  منوچهر فخری صبح امروز در جلسه بررسی ارائه راهکارها در راستای انجام تبلیغات سازنده و فضاسازی مناسب سطح شهر در ایام برگزاری نخستین کنگره 5400 شهید استان که با حضور دستگاه‌های مرتبط و شهرداران استان در دفتر شهردار سنندج  برگزار شد، گفت: یکی از استان‌های که در زمان جنگ تحمیلی با رشادت و ایثار از آب و خاک خود دفاع کردند مردمان غیور استان کردستان بودند.

وی افزود: جوانان زیادی در ایام هشت سال دفاع مقدس در کنار مردمان این استان با جانفشانی توانستند حماسه‌ای ماندگار رقم بزند حماسه‌های که زبان از بیان آن قاصر است.

وی با بیان اینکه ، تمام مردم ایران اسلامی به نوعی مدیون شهداء هستیم گفت: باید با همدلی و وفاق در راستای ادای دین به شهدا ء وخانواده‌های گرانقدر شهیدان گام برداریم.

فخری افزود : یکی از برنامه‌های فاخر فرهنگی که می‌توانند رشادت‌ها و ایثار شهدا را به نسل‌های جوان‌تر انتقال دهد برگزاری کنگره و یادواره شهیدان است.

شهردار سنندج عنوان کرد : پس از برگزاری ارزشمند کنگره 1000 شهید پیشمرگ مسلمان کرد برگزاری کنگره 5400 شهید استان یکی دیگر از برنامه‌های ارزشی سپاه بیت المقدس کردستان در راستای معرفی بیشتر شهیدان این استان به تمام مردمان ایران اسلامی است.

فخری با بیان اینکه ایثار و رشادت‌های شهیدان باید به نسل جوانان منتقل شود گفت : شهرداری‌ها می‌توانند از فضاهای شهری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

وی اعلام کرد : کنگره 5400 شهید استان متشکل از 27 کنگره است که کمیته تبلیغات و فضاسازی یکی از کمیته‌های است که رسالت مهمی در زمینه انتقال و بیان رشادت‌های شهیدان برعهده دارد.

فخری تصریح کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در سال آینده این شهرداری که مسولیت نظارت بر فضاهای تبلیغاتی  شهرهای استان را برعهده دارد با برگزاری جلسات مختلف و ارسال دستورالعمل‌های لازم فضای شهرها را  برای برگزاری این کنگره عظیم مهیا خواهد کرد.

رئیس کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید استان کردستان با بیان اینکه برگزاری این کنگره فرصت مناسبی برای ارائه آداب، رسوم وفرهنگ مردم این دیار به کشور را دارد و امیدواریم شهرداری‌های استان با تعامل و همکاری لازم بتوانیم در برگزاری این کنگره ارزشمند نقش بسزایی ایفاء نمائیم.

انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات