مسئول کنگره 5400 شهید استان کردستان:

برنده‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمنان ترویج فرهنگ شهادت است

مسئول کنگره 5400 شهید استان کردستان با بیان اینکه فرهنگ شهادت برترین و برنده‌ترین سلاح در برابر توطئه‌های دشمنان است گفت: برگزاری کنگره شهیدان مقدمه حفظ دستاوردها و آثار ارزشمند شهیدان است.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۴۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابراهیم حسینی صبح امروز در جلسه بررسی ارائه راهکارها برای انجام تبلیغات سازنده و فضاسازی مناسب سطح شهر در ایام برگزاری نخستین کنگره 5400 شهید استان که با حضور دستگاه‌های مرتبط و شهرداران استان در دفتر شهردار سنندج  برگزار شد، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران طلایی برای تاریخ انقلاب اسلامی بود، چرا که دستاوردهای بسیار ارزشمندی نصیب انقلاب اسلامی شد.

 
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تولد یک تفکر دفاعی و یک مکتب دفاعی برای انقلاب اسلامی بود.
 

وی گفت: قبل از انقلاب جنگ‌های زیادی به کشورمان تحمیل شد، ولی به واسطه نداشتن برنامه‌ای منسجم  هر بار بخشی از خاک ایران در اختیار دشمنان و بیگانگان قرار می‌گرفت.

حسینی افزود: در سایه انقلاب اسلامی و با رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانگان نیفتاد، بلکه دشمنان ما مجبور به مذاکره و مجبور به قبول خواسته‌های ما شدند.

 

وی عنوان کرد: برگزاری کنگره شهیدان فرصت مناسبی است تا بخشی ازآثار ماندگار شهیدان در معرض دید شهروندان بخصوص نسل جوان قرار گیرد.

 

حسینی به برگزاری ارزشمند کنگره 1000 شهید پیشمرگ مسلمان کرد اشاره کرد و افزود: نصب المان شهیدان پیشمرگ مسلمان کرد در شهرهای استان یکی از اقدامات موثر در راستای معرفی کسانی بود  که در آرامش و امنیت این استان و کشور نقش مهمی داشتند.

 

وی با بیان این مطلب گفت: کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 5400 شهیدان استان یکی از کمیته‌های حساس و پر کار این کنگره است، چرا که باید تمامی عمکرد و کار دیگر کنگره ها توسط کمیته تبلیغات بیان شود.

 

شهرداری‌ها با عقلانیت وفرهنگی فضای شهرها را برای برگزاری کنگره شهیدان مهیا کنند

حسینی تاکید کرد: شهرداری‌ها باید با عقلانیت و نگاه‌های فرهنگی فضای سطح شهرها و روستا را  برای معرفی شهیدان این استان و برگزاری هر چه بهتر کنگره 5400 شهید کردستان مهیا کنند.

 

وی تهیه تیزرهای تبلیغی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی، برپایی نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت در مناسبت‌های مختلف ملی ومذهبی، نصب المان وتندیس شهیدان در ورودی‌های شهرها  و افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر با نام کنگره 5400 شهیدان از جمله برنامه‌های است که شهرداری‌ها و دیگر نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند در راستای اجرای بهتر این کنگره در دستور کار خود قرار دهند

 

 مسئول برگزاری کنگره 5400 شهید استان  در پایان اضافه کرد: عملکرد کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره 5400 شهید استان باید به نوعی باشد که تمام مردم استان و مسافران در جریان برگزاری این کنگره عظیم و ارزشمند قرار گیرند.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار