دیدار تشکلات کارگری آذربایجان شرقی با امام جمعه استان

کارگران، کارآفرینان و تشکلات کارگری آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا، با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در محل بیت معظم له دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۸۱۲۰۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج،  کارگران، کارآفرینان و تشکلات کارگری آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا، با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در محل بیت معظم له دیدار کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در این دیدار افزود: امروز مساله تولید و اشتغال مساله مهم کشور است چنانکه رهبر فرزانه انقلاب با توجه به اهمیت آن سال ها نامگذاری کردند بنابراین باید همه برای تحقق آن دست به دست هم داد.

وی گفت: اگر مساله اشتغال حل شود مساله بیکاری و معضلات دیگر جامعه نیز که ناشی از بیکاری است حل خواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: برای حل مساله اشتغال باید همه وارد میدان عمل شوند از دولت و مجلس گرفته و تا خود مردم و نقش بانک ها در این خصوص حیاتی است تا با ارائه تسهیلات زمینه سرمایه گذاری برای اشتغال جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: حل مساله اشتغال شکوفایی استعدادهای جوانان بوده و افراد مبتکر و مخترع در جامعه نمود می یابند که اگر چنین شود مساله تولید نیز به همراه آن خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در مساله تولید هم باید تولیدکنندگان به کیفیت محصولات اهمیت دهند تا کالاهای خوب تولید کنند تا مردم نیز بتوانند رغبتی برای خرید و استفاده آن ها داشته باشند.

وی مساله دیگر حل مساله اقتصاد را قطع وابستگی از نفت خواند و تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید در تخصیص بودجه ها به این امر توجه کنند چراکه اگر اقتصاد دولتی و وابسته به نفت باشد ضرر خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه کارگران را مجاهدان فی سبیل الله خواند و افزود: هر فردی در محیط کار با هر عنوانی تلاش می کند مجاهد و قطعا خدمات آن ها مدنظر خداوند است.

سرگرد پاسدار محمد جوادعقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در این دیدار ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر وظیفه سازمان بسیج کارگری را توجه جدی به رونق تولید و اشتغال در سال 96 دانست.


ارسال نظرات