خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تنها راه مقابله با آمریکا، افزایش توان نظامی و قدرت درونی است

سردار سنایی راد در پنجمین یادواره شهدای شهرک فجر شاهرود گفت: استکبار به جز قدرت با چیز دیگری کار ندارد.این مقاومت ما بوده است که آنها را پای میز مذاکره کشانده و از این به بعد نیز تنها راه مقابله با آمریکا، افزایش توان نظامی و قدرت درونی است.
کد خبر: ۸۸۷۹۶۸۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

سردار سنایی راد در پنجمین یادواره شهدای شهرک فجر شاهرود گفت: استکبار به جز قدرت با چیز دیگری کار ندارد. اگر تا اینجا نیز توانسته ایم پیش برویم، به علت ایستادگی و مقاومت خودمان بوده است. این مقاومت ما بوده است که آنها را پای میز مذاکره کشانده و از این به بعد نیز تنها راه مقابله با آمریکا، افزایش توان نظامی و قدرت درونی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رسول سنائی راد در پنجمین یادواره شهدا 52 شهید شهرک های بهارستان، فجر، شهید همت، رجاء و ذوالفقار و آیت الله شهید بهشتی و هفتاد و دو یار انقلاب که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مسجد امام خمینی(ره) شهرک فجر شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفتاد و تن از شهدای انقلاب و امام راحل و شهدا شهرستان شاهرود اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم زنده کننده انقلاب و اسلام هستند و به فرموده امام راحل هر چه ما را بکشید این انقلاب زنده تر و ما بیدارتر می شویم.

وی افزود: از بدو تشکیل انقلاب تا به امروز خون های بسیاری پای انقلاب و اسلام ریخته شده تا این انقلاب زنده و پویا و فعال باشد و این خون های تازه در رگ انقلاب سبب باروتر شدن و ریشه و قوام انقلاب اسلامی شده است.

سنائی راد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ خون ریزی و ترور تلاش در تضعیف این انقلاب داشته و دارند بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی این ملت و نظام را خوب نشناخته اند و با این تلاش های مزبوهانه خود در صدد تضعیف انقلاب هستند اما خود را تضعیف می کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جریان نفوذ گفت: دشمن در نفوذ در سطح توده مردم دنبال تغییر باور، در سطح مسئولین دنبال تغییر محاسبات و در سطح نخبگان به دنبال تنظیم دستگاه محاسبات است و ما باید هشیار باشیم.

وی با اشاره به استکبارستیزی افزود: استکبار ستیزی نه تنها جزو ماهیت انقلاب است، بلکه ریشه در فرهنگ و رفتار ما نیز دارد. اساسا ما نمی توانیم با شخصی که تکبر می ورزد کنار بیاییم.

سنائی راد ادامه داد: شیطان بزرگ در حال حاضر نیز تلاش می کند تا با تحریم ها و زیر سوال بردن توان موشکی، جلوی پیشرفت ایران را بگیرد. این تحریم ها علیه مردم ایران وضع شده است. همین دلایل ، ماهیت ستیزه جوی آمریکا را روشن می سازد.

وی با اشاره به شلیک شش موشک به قلب داعش بیان کرد: این اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان و به خصوص دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ما نشان داد و پیام روشن و آشکاری برای آمریکا و مزدوران او در منطقه بود که بدانند جمهوری اسلامی بر سر مصالح ملی و اقتدار خود با کسی شوخی ندارد و دفاع جانانه از اقتدار خود و ملت خود دارد.

سنائی راد اظهار کرد: داعش یعنی هزینه از جهان اسلام و سود در جهان صهیونیست و دشمنان جهان اسلام. جشن این ماجرا را الان صهیونیست ها برگزار می کنند آن چیزی ام که پایه اش بر اساس تفرقه در جهان اسلام می باشد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: استکبار به جز قدرت با چیز دیگری کار ندارد. اگر تا اینجا نیز توانسته ایم پیش برویم، به علت ایستادگی و مقاومت خودمان بوده است. این مقاومت ما بوده است که آنها را پای میز مذاکره کشانده و از این به بعد نیز تنها راه مقابله با آمریکا، افزایش توان نظامی و قدرت درونی است.

وی تاکید کرد: انقلاب، استکبار ستیزی را به عنوان یک باور مطرح کرده است و آنها می خواهند این را تغییر داده و سازش را جایگزین آن کنند.

سنائی راد اضافه کرد: کوتاه آمدن برآمده از روحیات انقلابی نیست و تابوشکنی علیه استقلال طلبی و یا حتی سرزنش استقلال است. در چنین شرایطی پادزهر هدف پلید آمریکایی ها، جلوگیری از بزک شدن چهره آن است.

در این مراسم رضا عرب به مدیحه سرایی در وصف شهدا پرداخت و گروه تواشیح سائل الزهرا(س) به اجرا برنامه پرداختند و دکلمه ای نیز در مورد داعش و مدافعان حرم خوانده شد.

این مراسم به یاد 52 شهید شهرک های بهارستان،فجر، رجاء، ذوالفقار و شهید همت و شهید مظلوم آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب به همت پایگاه های بسیج فجر و یاسین حوزه های مقاومت علی ابن ابیطالب و صدیقه کبری(س) سپاه شاهرود و شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار