خبرهای داغ:
نماینده مردم ارومیه در مجلس:

عامل اصلی تاخیر ۲۰ ساله قطار ارومیه فقدان پیگیری است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان اهتمام کافی برای پیگیری اعتبارات و جذب بودجه عامل اصلی تاخیر ۲۰ ساله پروژه قطار ارومیه است.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۴۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید هادی بهادری با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار مراغه به ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر هر روز یک کیلومتر ریل‌گذاری انجام می‌شود و به این ترتیب تمام پروژه‌های استانی در حال آماده‌سازی افتتاح هستند.

وی گفت: در گذشته به علت نبود پیگیری‌های مستمر از طرف مسئولین استان چه در جذب و تخصیص بودجه و چه در سایر مسائل مرتبط سبب تاخیر 20 ساله این پروژه شده و افتتاح آن را هر سال به سال بعد به طول کشانده است.

بهادری افزود: خوشبختانه هم اینک پروژه قطار مراغه به ارومیه در مراحل آخر محوطه‌سازی و نصب تجهیزات است و به همت دولت تا اواخر تابستان به بهره برداری می‌رسد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم درباره مطرح بودن وی به عنوان گزینه وزارت راه و شهرسازی گفت: این شنیده‌ها در حد گمانه زنی است و قطعا گزینه‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.

وی تصریح کرد: در این رابطه من به شخصه هیچ اشتیاقی ندارم و نمایندگی مردم را به پست‌های انتصابی دولتی ترجیح می‌دهم هرچند که اگر پیشنهادی برای وزارت هم باشد بدان فکر کرده و بررسی خواهم کرد.

ارسال نظرات