خبرهای داغ:

برگزاری مراسم اختتامیه برنامه های ماه رمضان در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد

مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان باحضور پایوران رسمی و وظیفه در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۹۴۴۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر گفت امید هست که انشاا... همه اعمال ، ذکروقرآن ما که جهت کسب رضای خدا بود مقبول درگاه حق قرار بگیرد .

حجت الاسلام طیب نژاد درادامه به حدیثی از مولای متقیان امام علی (ع) درمورد فواید روزه داری اشاره کرد وافزود آن امام همام فرمود صوموا تصحوا یعنی روزه بگیرید تا به سلامتی برسید وبسیار فواید دیگر برای ما هست اما ما نمیدانیم و چون رعایت نمی کنیم با انواع مختلف مریضی در بیمارستان بستری می شویم و بعد خوب شدن از دکتر مربوطه تشکر می کنیم ولی از دکترذاتی خود که بهتر از هرکسی به فکر سلامتی روح وجسم وروان ماهست توجه نمی کنیم .

طیب نژاد در آخرین روز از ماه مبارک رمضان ، نزول قرآن رایادآور شد و بیان داشت درماه مبارک رمضان، قرآن برای ما نازل شد آن قرآنی که برای تمام بشریت کتاب هدایت است ودرهمین راستا ارسال رسل نیز برای هدایت بشر بوده است یکی از معانی هدایت که درقرآن بسیار مورد تاکید است حفظ وحدت کلمه حول محور قرآن وولایت است وامروز وجود تفرقه بین مسلمین، جهان اسلام را دربر گرفته است طراحی دشمن نیز براین متمرکز است که از این تفرقه استفاده کند و قتل و کشتار مسلمین را به دست خود مسلمین رقم بزند ولی اگر مسلمانان با هم وحدت داشته باشند ومحور وحدت بین خود راحفظ کنند و کسی را که برای هدایت جامعه مسلمین مناسب است انتخاب کنند هیچوقت این گونه مسائل مسلمانان را آزار نخواهد داد.

لازم به ذکراست که در این مراسم قرائت قرآن توسط دونفر از قاریان سپاه مهاباد و از حفظ خوانی سوره نباء به صورت جمع و اهداء هدایا به قید قرعه به چهارنفر ازبرادرانی که به سوالات قرآنی در روز های پنجشنبه( محافل انس باقرآن) پاسخ صحیح داده بودند انجام گرفت.

ارسال نظرات