تخریب فعالیت های تربیتی از اهداف غرب با اجرای سند 2030 است

هدف غربی‌ها از این کار تخریب فعالیت‌های تربیتی است و همچنین پشت پرده این گونه اسناد، مسائل سیاسی است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۹۲۴۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای سند 2030، اظهار کرد: با توجه به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر عدم اجرای این سند، تکلیف آن برای مسؤولان مشخص شده است.
 
وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه‌ها و فرهیختگان این سند را بررسی کردند، افزود: در حالی این گونه اسناد قرار است در آموزش و پرورش کشور اجرا شود که ما در جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و خود دارای مبانی غنی آموزشی اسلامی هستیم.
 
دادستان مرکز مازندران با بیان اینکه هیچ لزومی برای تبین برنامه‌های آموزشی جمهوری اسلامی در خارج از کشور وجود ندارد، تصریح کرد: مسؤولان دولتی باید نگاه خود را از کشورهای غربی و مجامع بین‌المللی به داخل کشور و متون کتاب و سنت متوجه سازند چراکه پیشرفت و سعادت ما در عمل کردن به قرآن و پیروی از اهل‌بیت است.
 
جعفری در پایان گفت: هدف غربی‌ها از این کار تخریب فعالیت‌های تربیتی است و همچنین پشت پرده این گونه اسناد،  مسائل سیاسی است که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها