به همت فرماندهی حوزه 217 شهید زین الدین

برگزاری طرح مودت

به همت فرماندهی حوزه 217 شهید زین الدین و همزمان با روز قدس طرح مودت (پذیرایی افطار همراه با برگزاری حلقه های بنیان مرصوص)با حضور کلیه بسیجیان پایگاههای تابعه این حوزه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک رازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۸۷۲۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت فرماندهی  حوزه 217 شهید زین الدین و همزمان با روز قدس  طرح مودت (پذیرایی افطار همراه با برگزاری حلقه های بنیان مرصوص)با حضور کلیه بسیجیان پایگاههای تابعه این حوزه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک رازی برگزار شد.

برگزاری طرح مودت

در این طرح که کلیه پایگاههای حوزه 217 حضور داشتند ابتدا حلقه های بنیان مرصوص خود را شکل دادند و در موضوعات مرتبط با این طرح به بحث و گفتگو پرداختند سپس فرمانده محترم حوزه برادر عزیزی بیاناتی را ارایه دادند و در انتها نیز بعد از خواندن نماز جماعت سفره افطار  پهن و بسیجیان اطعام شدند.

گفتنی است، در این مراسم جناب سرهنگ قربانی و جناب سرهنگ خانبابایی فرماندهان اسبق ناحیه امام سجاد(ع) حضور داشتند.

عزیزی فرمانده حوزه  217 شهید زین الدین گفت: روز قدس روز فریاد مسلمین جهان بر ستم ها و ظلم های رژیم منحوس اسراییل میباشد در این روز بزرگ که امام بزرگوار ما را سفارش کردند که هرچه فریاد داریم بر سر اسراییل بکشیم و انزجار خود را به آن نشان دهیم و امروز مردم در هوای گرم و طاقت فرسا شرکت کردند و به گفتمان امام و رهبری لیبکی دوباره گفتند.

وی افزود: طرح مودت یک سنت بسیار پسندیده ای میباشد که همه بزرگان دین به ما سفارش کردند اگر هم شده حتی به اندازه یک خرما به همدیگر افطاری دهید.
 
 
 
خبرنگار: فرهادی



ارسال نظرات
پر بیننده ها