واکنش پژمانفر به خواندن جوشن کبیر به سبک پاپ در گفتگو با «بسیج»:

وزارت ارشاد در مورد بی حرمتی به ارزش های دینی پاسخگوباشد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزارت ارشاد نسبت به این موضوع حتما باید ورود پیدا کند و اجازه ندهد که نسبت به ارزش های دینی مردم و ارزش های انقلابی برخورد های نا مناسب شود.
کد خبر: ۸۸۷۸۰۸۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
وزارت ارشاد در مورد بی حرمتی به ارزش های دینی پاسخگوباشد
نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اننقاد از خواندن دعای جوشن کبیر به سبک پاپ توسط یکی از خوانندگان کشورمان اظهار داشت: در مورد تکالیفی که بر عهده وزارت ارشاد است باید گفت که این وزارتخانه مسئولیت مستقیم با دادن مجوز ها برای بخش های مختلف از جمله موسیقی دارد.

وی افزود: دادن مجوز به این معنا نیست که این وزارتخانه فقط می تواند مجوز دهد یعنی نسبت به مواردی هم که کار غیر مجوز دار صورت می گیرد برخورد مقتضی را با توجه به تکالیف قانونی باید انجام دهد. این که وزارت ارشاد بگوید از ما مجوز نگرفته اند اما کار خلافی را انجام داده باشند مسئولیت از دوش وزارت ارشاد برداشته نمی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد متولی ساماندهی بحث موسیقی در کشور است اظهار داشت: طبیعتا این وزارتخانه نسبت به موسیقی های مجوز دار همانطور که قانونا باید پاسخگو باشد نسبت به خلاف هایی هم که به این موضوع صورت می گیرد و برخورد با کسانی که خلاف قانون عمل می کنند وزارت ارشاد متولی است و باید پاسخگو باشد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: من فکر می کنم وزارت ارشاد نسبت به این موضوع حتما باید ورود پیدا کند و اجازه ندهد که نسبت به ارزش های دینی مردم و ارزش های انقلابی برخورد های نا مناسب شود و به صرف اینکه فقط از ما مجوز نگرفته اند و با ما هماهنگ نکرده اند بخواهد از خود سلب مسئولیت کند.

ارسال نظرات