عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپيمایی روز جهانی قدس در سنندج

فلسطین قلب اسلام است

مظفر با بیان اینکه اعلام روز جهانی قدس از سوی امام(ره)، مسئله فلسطین را از محدوده جغرافیایی این سرزمین خارج و جهانی کرد، گفت: امروز در 900 شهر کشور و 100ها شهر دنیا ندای استکبارستیزی را سر می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۷۷۸۸۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین مظفر، امروز در راهپيمایی روز جهانی قدس در سنندج اظهار کرد: حدود 68 سال است که از تشکیل دولت یهود در سرزمین فلسطین می‌گذرد و آنها یهودیان صهیونیست را از سراسر دنیا جمع کرده‌اند و در آنجا اسکان داده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:امام امت اسلامی نیز 10ها سال قبل مظلومیت مسلمانان بی‌گناه را به گوش جهانیان رساند و فرمودند اگر تمام مسلمانان جهان جمع شوند و هر کدام فقط یک سطل آب روی اسرائیل بریزند آنها را برای همیشه از صحنه تاریخ پاک خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، مسئله فلسطین را از محدوده جغرافیایی این سرزمین به مرزهای بین المللی کشاند و امروز به برکت همین اقدام ارزشمند امام مسلمانان در 900 شهر کشور و 100ها شهر دنیا ندای استکبارستیزی را سر می‌دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی دیگر از سخنان خود، به مورد هدف قرار دادن مواضع داعش توسط سپاه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: شلیک این موشک‌ها پیام‌های زیادی برای دشمنان اسلام داشت، یکی از پیام‌های شلیک این موشک‌ها به قلب تروریست به آل سعود بود که بدانند کوچکترین حرکتشان علیه ایران با شلیک موشک به سمت ریاض پاسخ داده خواهد شد.

مظفر گفت: درود و سلام ما به قهرمانان سپاه که اقتدار ایران اسلامی را بر تارک تاریخ به نمایش گذاشتند


ارسال نظرات