روز قدس، روز حمایت از مظلوم است

خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک با ابراز اینکه روز قدس میدان بزرگ آزمایش ملت های مسلمان است، تصریح کرد: عده ای گاهی پیام "نه غزه، نه لبنان" سر دادند؛ غافل از اینکه انقلاب ما بر پایه اعتقاد ملت ما مبنی برحمایت از مظلوم شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۴۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد پیش از ظهر امروز در حسینیه شهدای این شهرستان ضمن دعوت از عموم مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، این روز را روز نمایش اعتقاد دفاع از مظلوم دانست و با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع)، خاطرنشان کرد: باید دشمن ظالم و یار مظلوم بود.

وی با بیان اینکه قدس، قبله نخست و حرم دوم مسلمانان جهان است، یادآور شد: روز قدس بر می گردد به پیام معمار کبیر انقلاب سالها پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای نجات قدس از چنگال  صهیونیست های جنایتکار به عنوان روز قدس تعیین کردند و مسلمانان را با حضور در راهپیمایی به حمایت مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

این مقام مسؤول افزود: البته بعد از ایران این رسم به دیگر کشورهای اسلامی و حتی امروز به دیگر کشورهای غیر اسلامی جهان هم انتقال یافته است.

وی با ابراز اینکه روز قدس میدان بزرگ آزمایش ملت های مسلمان است، تصریح کرد: عده ای گاهی پیام "نه غزه، نه لبنان" سر دادند؛ غافل از اینکه انقلاب ما بر پایه اعتقاد ملت ما مبنی برحمایت از مظلوم شکل گرفت.

مسؤول امور روحانیون سپاه 15خرداد، قدس را نماد ایثار و مقاومت مطرح کرد و گفت: امروز صهیونیست ها با تمام توان و تجهیزات خود و بعد از گذشت چندین سال نتوانستند بر جنبش مقاومت فائق آیند.

وی با اظهار اینکه روز قدس یکی از جلوه های حقیقی ایجاد حکومت اسلامی است، اضافه کرد: روز قدس، فقط روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات